lauantai 9. toukokuuta 2020

Tarinaani tälle päivälle en tiedä kirjoitanko turhaan kun oli facebookissa jotain boikottia. Kumma ettei saa sananvapautta harrastaa

Menen viellä ulkoilemaan tänään  on niin hieno ilma ihan keväinen ja ei ole vielä allergiaakaan. Toivotaan että olisi helppo kevät allergian merkeissä ja pystyisi ulkoilemaan.

Pitäisi jo päästä jo oman asuntoon. Ja pitäisi saada vedettyä tilille kiduttajani, on niitä merkattu pikkuhiljaa.. Katsotaan mitä niille tapahtuu. Lukekaa mitä minulle on tehty kidutusreissulla älkää taas pitäkö minua pahana mitä minulle on  tehty

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...