maanantai 4. toukokuuta 2020

.Väsyneenä ja muutenkin silmät ristissä. Lääkkeistä mitä en tarvitse. En tiedä miksi myrkyttävät minua. Jo yli vuoden myrkyttäneet. En tiedämilläne myrkyttivät

Kello tuli 6 pääsin nessikahvin keittoon. Väsyttää vielä minua kun nukuin huonosti. Liian myöhään menin  nukkumaan ja heräsin aikasin. Ja nyt se rokottaa aamusta.

Ikävä kirjoitella kun ei näe kunnolla ja sitten tulee nykimissiä käsiini. Menee  todella vaikeaksi kirjoituksen kanssa, On noi silmät ristissä ,olleet verenpaine  lääkkeen jälkeen tommoiset mitä ihmettelen mitä lääkettä minuun löivät kun meni silmät pelistä. 

Meni hämäräksi silmät ja kummia kuvioita näkyy näkökentässä. Mustia pyöriviä palloja sekä harsomaisia vaaleita verkkoja. Silmien meno oli viimeenen pisara kun jotain myrkkyä löivät minulle. Ainakin verenpainelääkkeen jälkeen meni  silmät minulta. Jouduin käymään silmäasemalla järvenpässä  sanoi silmälääkäri että olisi kaihin poikasta kumma vaan miten voi kaihi puhjeta muutamassa päivässä. Kun käsitän sen vievän vuosia.

Nyt menen nessille on minulla täysi pussi kun eilen sitä ostin. Tunnin päästä saadaan aamupalaa Tulisi nyt hyvä ja riitttoisa aamupala.  Puuroa olisi hyvä olla ja mehukeittoa leipää leikkeileitä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukuin aamusta pitkään ruokailuun asti. Kohta onkin iltaruoka taas onkin minulla jo nälkäkin.

 Kohta onkin taas  ruoka päivällinen tulee. Parin tunnin päästä onkin ruoka taas. Tuleekin telkasta 6 kanavalta liikenne poliisit ruotsi. Sa...