Kello tuli 6 pääsin nessikahvin keittoon. Väsyttää vielä minua kun nukuin huonosti. Liian myöhään menin nukkumaan ja heräsin aikasin. Ja nyt se rokottaa aamusta.
Ikävä kirjoitella kun ei näe kunnolla ja sitten tulee nykimissiä käsiini. Menee todella vaikeaksi kirjoituksen kanssa, On noi silmät ristissä ,olleet verenpaine lääkkeen jälkeen tommoiset mitä ihmettelen mitä lääkettä minuun löivät kun meni silmät pelistä.
Meni hämäräksi silmät ja kummia kuvioita näkyy näkökentässä. Mustia pyöriviä palloja sekä harsomaisia vaaleita verkkoja. Silmien meno oli viimeenen pisara kun jotain myrkkyä löivät minulle. Ainakin verenpainelääkkeen jälkeen meni silmät minulta. Jouduin käymään silmäasemalla järvenpässä sanoi silmälääkäri että olisi kaihin poikasta kumma vaan miten voi kaihi puhjeta muutamassa päivässä. Kun käsitän sen vievän vuosia.
Nyt menen nessille on minulla täysi pussi kun eilen sitä ostin. Tunnin päästä saadaan aamupalaa Tulisi nyt hyvä ja riitttoisa aamupala. Puuroa olisi hyvä olla ja mehukeittoa leipää leikkeileitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti