Heräsin kello 4 jo pystyyn nyt ylös sängystä ja kirjoittelemaan sen mitä näkee kello on 5,15 aloin kirjoittelemaan. On kummalllisesti silmät ristissä ,ja muutenkin silmät oudot sen verenpaine lääkkeen oton jälkeen en tiedä mikä silmiini tuli mutta oudot on olleet. Ei varmaan mene silmät kaihissa muutamassa päivässä.
En ole kuullut semmoisesta kaihista, kohta saan onneksi kunnon lukulasit silmäasemalta näkee silloin paremmin. Se on hyvä eiköhän silloin näe paremmin uskon niin saa kunnolla kirjoitella.
Kirjoitan nyt sen minkä näen. Näen yhdellä silmällä hyvin mutta kahdella en hyppii teksti ja menee hämäräksi.
On mennyt kirjoitteluni todella hämäräksi en näe kunnolla kirjoitella. Pitäisi saada noi silmät kuntoon että näkisi kirjoitella. Minulla on neljät lasit mutta kaikki tuntuu olevan 2,5 laseja ja niillä en näe pitäisi olla 3 tai 3.5 laseja niillä varmaan näkisi. Kunhan nyt pääsisi kaupoille hakisin tehokkaammat lasit 3-3,5 tehoset. Niillä näkisin paremmin uskon niin. Tulee juuri että hallitus päätti koronaan kieltoja poistetaan. Helvetin hallitus täyttä paskaa. Vituko hallitus sitä pätti JUMALAN VITSAUS SE ON KORONA VIRUS.
En ole kuullut semmoisesta kaihista, kohta saan onneksi kunnon lukulasit silmäasemalta näkee silloin paremmin. Se on hyvä eiköhän silloin näe paremmin uskon niin saa kunnolla kirjoitella.
Kirjoitan nyt sen minkä näen. Näen yhdellä silmällä hyvin mutta kahdella en hyppii teksti ja menee hämäräksi.
On mennyt kirjoitteluni todella hämäräksi en näe kunnolla kirjoitella. Pitäisi saada noi silmät kuntoon että näkisi kirjoitella. Minulla on neljät lasit mutta kaikki tuntuu olevan 2,5 laseja ja niillä en näe pitäisi olla 3 tai 3.5 laseja niillä varmaan näkisi. Kunhan nyt pääsisi kaupoille hakisin tehokkaammat lasit 3-3,5 tehoset. Niillä näkisin paremmin uskon niin. Tulee juuri että hallitus päätti koronaan kieltoja poistetaan. Helvetin hallitus täyttä paskaa. Vituko hallitus sitä pätti JUMALAN VITSAUS SE ON KORONA VIRUS.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti