maanantai 4. toukokuuta 2020

Aamusta tarinaa kello on 5.10 aikanen herätys. Silmät ihan ristissä.

Heräsin kello 4 jo pystyyn nyt ylös sängystä ja kirjoittelemaan sen mitä näkee kello on 5,15 aloin kirjoittelemaan. On kummalllisesti silmät ristissä ,ja muutenkin silmät oudot sen verenpaine lääkkeen oton jälkeen en tiedä mikä silmiini tuli mutta oudot on olleet. Ei varmaan mene silmät kaihissa muutamassa päivässä.

En ole kuullut semmoisesta  kaihista, kohta saan onneksi kunnon lukulasit  silmäasemalta näkee silloin paremmin. Se on hyvä eiköhän silloin näe paremmin uskon niin saa kunnolla kirjoitella.
Kirjoitan nyt sen minkä näen. Näen yhdellä silmällä hyvin mutta kahdella en hyppii teksti ja menee hämäräksi.

On mennyt kirjoitteluni todella hämäräksi en näe kunnolla kirjoitella. Pitäisi saada noi silmät kuntoon että näkisi kirjoitella. Minulla on neljät lasit mutta kaikki tuntuu olevan 2,5 laseja ja niillä en näe pitäisi olla 3 tai 3.5 laseja niillä varmaan näkisi. Kunhan nyt pääsisi kaupoille hakisin tehokkaammat lasit 3-3,5 tehoset. Niillä näkisin paremmin uskon niin. Tulee juuri että hallitus päätti koronaan kieltoja poistetaan. Helvetin hallitus täyttä paskaa. Vituko hallitus  sitä pätti JUMALAN  VITSAUS SE ON KORONA VIRUS.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...