maanantai 15. kesäkuuta 2020

Aamupala sekä myrkkylääkkeet. Aloittivat verenpaine lääkkeen nyt on huipannut ja jostain meni silmät huonoksi.

Söin puuroa ja näkkileivän, kahvia puolikuppia sekä mehua kupillisen. Katsoin J kanssa  Hyacenttia huumori leffaa. Kohta lähden kanttiiniin ostamaan herkkuja. Meillä on kyllä päivällä kanttiini vuoro mutta menen kuimminkin aamusta kanttiiniin. Ostan energia juoman, jäätelöpikarin, karkkipussin, suklaata.

Nyt lähdn nessikahville hunajaa ei minulla ole ostan sitä tänään.

Meni ekasta verenpaine lääkkeestä silmät huonoksi mustia pallukoita pyörii silmissä sekä harsomainen silmissä. Nyt on huipannut muutamana päivänä.

Silmälääkäri kyllä sanoi Järvenpäässä että on kaihin poikasta. Mutta kumma oli kun meni ekoista. verenpaine lääkkeestä silmät pois pelistä. Ekaksi vei ryssä V.T  minut huonoon kuntoon LITO 1800 milliä sekä risperidon minkä suomi lääkäri muutti olantsapiiniksi 20 mg. Nyt vielä veivät silmät pois pelistä mustia pallukoita menee silmissä ja harsomaista kuvioa. En voi ajatella muuta kun eivät välittäneet henkilökunta vuoteen sairasteluni LITOSTA 1800 MILLIÄ EIKÄ RISPERIDONISTA. Siksi epäilen verenpaine lääkettä silmieni viennistä. Toivotaan nyt jostain muusta silmieni viennistä mitä kyllä ihmettelen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...