Tarinaani tällepäivälle elämästäni pakkolääkityksissä LITOA 1800 MILLIÄ SEKÄ OLANTSAPIINI 20 MILLIÄ LEMILVO15 MG. PRIMASPAN 100 MG. FELODIPIN. MINISUN 1 TABL. VITAEPRO 1X2.
Kyllä näistä myrkyistä kipeäksi tuleekin olen vuoden sairastellut pahasti mihin ei henkilökunta ole ottanut mitään kantaa. Ei lääkärit eikä hoitajat. Kirjoitti naislääkäri E.E tarkkailu lausuntoon että kognitiivista oireilua. Kyllä varmaan on kognitiivisia kun myrkyttävät minua vuosia. Vituttaa tämä henkilökunta muita ne kyllä lipoo muita mutta minulle vittuilevat eivät hoida vaan paskaa aiheuttavat.
Ekaksi aloittivat sairastuttamiseni LITOLLA 1800 MILLIÄ JA RISPERIDON 6 MG MIKÄ MUUTETTIIN OLANTSAPIINIKSI. Silmät vietiin verenpaine lääkkeellä. Uskon niin kun pakottivat minut syömään verenpaine lääkkeen ja heti meni silmät. Lukekaa mitä sairastumisiani on tullut kyseisistä lääkkeistä.
Kumma kun P. hoitaja mittasi paineeni monena päivänä minulle oli paineeni ihan hyvät, yläpaine oli piirun verran koholla mutta olisin sen saanut laskemaan ruokavaliolla ja lääkkeiden jättämisellä. Sitten sadistit määräsivät verenpaine lääkkeen. Ja silmät meni heti mustia läikkiä meni silmissä. Ei ole silmät palautuneet vaan samat läikät menee silmissä.
Kumma kun jouduimme silmälääkäriin Järvenpäähän silmäasemalle puhui lääkäri kaihista. Kumma kun ei ole koskaan silmäni varoitelleet yhtään. Uskon ettei ole kaihi leikkausta vaativaa luulen että on kaihi alkavalla mallilla. Ihmettelen miten juuri nyt kaihi löytyi kun tiedän että verenpaine lääke laukasi oireeni. Miten muuten verenpaine lääke olisi aiheuttanut sairauteni juuri silloin.
Kyllä näistä myrkyistä kipeäksi tuleekin olen vuoden sairastellut pahasti mihin ei henkilökunta ole ottanut mitään kantaa. Ei lääkärit eikä hoitajat. Kirjoitti naislääkäri E.E tarkkailu lausuntoon että kognitiivista oireilua. Kyllä varmaan on kognitiivisia kun myrkyttävät minua vuosia. Vituttaa tämä henkilökunta muita ne kyllä lipoo muita mutta minulle vittuilevat eivät hoida vaan paskaa aiheuttavat.
Ekaksi aloittivat sairastuttamiseni LITOLLA 1800 MILLIÄ JA RISPERIDON 6 MG MIKÄ MUUTETTIIN OLANTSAPIINIKSI. Silmät vietiin verenpaine lääkkeellä. Uskon niin kun pakottivat minut syömään verenpaine lääkkeen ja heti meni silmät. Lukekaa mitä sairastumisiani on tullut kyseisistä lääkkeistä.
Kumma kun P. hoitaja mittasi paineeni monena päivänä minulle oli paineeni ihan hyvät, yläpaine oli piirun verran koholla mutta olisin sen saanut laskemaan ruokavaliolla ja lääkkeiden jättämisellä. Sitten sadistit määräsivät verenpaine lääkkeen. Ja silmät meni heti mustia läikkiä meni silmissä. Ei ole silmät palautuneet vaan samat läikät menee silmissä.
Kumma kun jouduimme silmälääkäriin Järvenpäähän silmäasemalle puhui lääkäri kaihista. Kumma kun ei ole koskaan silmäni varoitelleet yhtään. Uskon ettei ole kaihi leikkausta vaativaa luulen että on kaihi alkavalla mallilla. Ihmettelen miten juuri nyt kaihi löytyi kun tiedän että verenpaine lääke laukasi oireeni. Miten muuten verenpaine lääke olisi aiheuttanut sairauteni juuri silloin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti