maanantai 1. kesäkuuta 2020

Heräsin ekan kerran kello 2.20 siitä nukkuen kello 4,40 nyt tarinoitani kirjoitellen

Joo olen näköjään kirjotellut kynällä kello 2.20 ja siitä suraavaksi kello 4.40 mistä jäin jo pystyyn nyt on kello 5,15 . En enään mennyt nukkumaan vaan aloin kirjoittelemaan.

Vedin sellijumppia äsken varjonyrkkeilyjä sekä etunojapunnerruksia ja taas varjonyrkkeilyjä etunojapunnerruksia  ja lankutuksia. Vedän kohta venytyksiä, lattialla istuen sekä pystyssä.

Nyt täytyykin maksaa vitaepro laskut on kaksi eri laskua 36,70 e ja 31,80 e. Palataan asiaan laskujen jälkeen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...