keskiviikko 3. kesäkuuta 2020

Tarinaa aamupäivästä elämäni tarinaa.Myrkyttämisestäni myrkkylääkkeillä sairaana jatlkuvasti myrkyistä mihin eivät lääkärit ja hoitajat ole kantaa ottaneet.

Oli aamupala ja myrkkylääkkeet LITO 600 milliä sekä lemilvo 15 mg. primaspan 100 mg. felodipin 10 mg. Monitabs 1. Vitaepro 1 x2. Illsta menee myrkky LITOA vielä 1200 milliä sekä olantsapiin 20 mg. Litoa menee ihan myrkkymäärä olen ollut vuoden kipeä mihin lääkärit eikä hoitajat ole ottaneet kantaa. Miksi kysynpä vaan yrittivätkö minut myrkyttää 1800 milliä  litoa ja risperidon 6 mg. Oli noi määrät myrkyttämistäni olin niin pitkään sairas mihin eivät henkilökunta puuttuneet milläänlailla. Puhuin pitkään sairstumisestani myrkkylääkkeillä. Sain ihan ilkeyttä lääkejonossakin ottaa vastaan osasto 30 mikä jatkui täällä osastolla  20.

Kysynpä vaan mikä helvetti on noiden saatanoiden ryssien motiivi tappaa minut hitaasti eivät onnistuneet sitä tekemään  LITOLLA 1800 milliä JA RISPERIDON 6. Pahasti saatanan hiippalakit ryssän perkeleet onnistuivat minut sairastuttamaan. Onkohan ryssien juoni  verenpaine lääkkeet mistä lähti näkö puhuvat kaihista muttei se puhkea hetkessä . Miten minun kävi on ollut lääkkeestä asti silmäni oudot.

Minäkun en ihan tyhmä ole tiedän ihan  tarkkaan että ryssä V.T löi minulle myrkytystilan LITOLLA 1800 MILLIÄ ja risperidon. Pelkääkö suomalaiset ryssän perkeleitä vai onko suomen saastoille niin hyvät profikat tappaessaan meitä. Saatanan saastat suomalaiset hoitajat nauraa vaan kun ryssälääkärit meitä tappaa hitaasti. Tiedän siitä LIOTON JA RISPERIDON vaikutuklset kun niin pahasti  sairastuin. Oli hetken parempi olo ehkä risperidon lopettaminen mutta on sen tilalle tullut olantsapiin yhtä paska lääke. Minä kun en mitään lääkettä tarvitse. Mikähän on ettei ryhmäni jo iske tänne.Ja vapauta minua.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...