keskiviikko 3. kesäkuuta 2020

Oli minulla tänään Amanuenssin tapaaminen kuunteli se sydämmen ja keuhkot. Oli ne kuulemma hyvässä kunnossa.

Pääsin puhumaan Amanuenssille lääkkeistä ettei ole hoitajat ottaneet mitään kantaa kun myrkkylääkettä minulle ryssä alkoi työntämään. Olen kertonut monesti asiasta lääkityksistä ja sairastelusta.Toivotaan että meni Amanuenssille perille puheeni.

Oli paha vaan hoitaja H.  Amanuenssin mukana  tuitkimassa minua ehdin sanoa Amanuessille lääkkeistä ja sairasteluistani lääkkeiden takia. Hyvä että oli pumpu ja keuhkot hyvällä mallilla. Sanoin tytöille etten ole aeropista jumppaa pitkään aikaan tehnyt eli käynyt lenkillä. Olisihan silloin sydän ja keuhkot vahvemmat.

Nyt lähden nessikahville hunajalla varmaan on vielä maitoakin. Täytyy rentoutua yötä vasten ja nukkua paremmin kun olen taas alkanut nukkumaan huonosti.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...