Pääsin puhumaan Amanuenssille lääkkeistä ettei ole hoitajat ottaneet mitään kantaa kun myrkkylääkettä minulle ryssä alkoi työntämään. Olen kertonut monesti asiasta lääkityksistä ja sairastelusta.Toivotaan että meni Amanuenssille perille puheeni.
Oli paha vaan hoitaja H. Amanuenssin mukana tuitkimassa minua ehdin sanoa Amanuessille lääkkeistä ja sairasteluistani lääkkeiden takia. Hyvä että oli pumpu ja keuhkot hyvällä mallilla. Sanoin tytöille etten ole aeropista jumppaa pitkään aikaan tehnyt eli käynyt lenkillä. Olisihan silloin sydän ja keuhkot vahvemmat.
Nyt lähden nessikahville hunajalla varmaan on vielä maitoakin. Täytyy rentoutua yötä vasten ja nukkua paremmin kun olen taas alkanut nukkumaan huonosti.
Oli paha vaan hoitaja H. Amanuenssin mukana tuitkimassa minua ehdin sanoa Amanuessille lääkkeistä ja sairasteluistani lääkkeiden takia. Hyvä että oli pumpu ja keuhkot hyvällä mallilla. Sanoin tytöille etten ole aeropista jumppaa pitkään aikaan tehnyt eli käynyt lenkillä. Olisihan silloin sydän ja keuhkot vahvemmat.
Nyt lähden nessikahville hunajalla varmaan on vielä maitoakin. Täytyy rentoutua yötä vasten ja nukkua paremmin kun olen taas alkanut nukkumaan huonosti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti