Eipä oikein runosuoni kukoista niin paljon vituttaa tämä syytön lusimiseni. Olinkohan noin 15 vuotta hupia kiinni. Ja nyt tätä reissua 1 v 6 kk taas hupia lusimista. Pahoissa myrkkylääkkeissä
LITOA 1800 MILLIÄ SEKÄ ALKUUN MYRKKYLÄÄKE RISPERIDON MIKÄ MUUTTUI OLANTSAPIINIKSI.
Vielä menee lemilvo 15 mg. primaspan 100mg. felodipin 10 mg. monitabs sekä vitaepro.. Kyllä saatanat myrkyttää minua siksi olen ollutkin kipeä vuoden.
Minkähän takia minua kidutetaan kymmeniä vuosia. Pitkään meni vaan ennenkun alkoi kiduttamiseni. Onko kaikki homosta kiinni kuka pilasi elämäni . Katsotaan nyt kun pääsen kostamaan kaikille paskaa minulle tehneille.
Kosto on suloista ja nautin siitä sadistit pitää tuhota Mengelet ja kapo hoitajat luopiot. Minut yritettiin tuhota LITOLLA 1800 JA RISPERIDON LÄÄKKEILLÄ. Yli vuoden olen ollut kipeä jatkuvasti nytkin on käsissä ollut vapinaa ja päänsärky mikä on helpottanut hiukan.
Mittautti pamppu minulta verenpaineeet oli minusta paineeni hyvät pakottivat ottamaan jonkun verenpaine lääkkeen mistä meni heti silmät mustia palloja ja harmaita verhoja meni näkökentässä. Jouduin silmälääkärille järvenpäähän sanoi se että kaihin poikasta olisi, Mutta kaihi ei puhkea heti. Nyt on jäänyt silmävaivat päälle.
Häiritsee silmäoireet jokapäiväistä elämääni, välillä pahempana välillä vähän helpottaa. Minä olen vaan niin tarkka siksi epäilen mistä silmäoireet tuli. Jos ei olisi puututtu paineisiin ei olisi tiedetty mitään kaihistakaan kun ei mitään varoitusta ollut kaihista. Ja kun ryssä saatana myrkytti minua LITOLLA 1800 MILLIÄ SEKÄ RISPERIDON siitä vaan teen omat johtopäätökseni silmienkin sairastuttamisesta. Kun lääkkeestä heti laukesi oireet. Olen ollut kun terveyden perikuva huippu monessa. Nyt ovat sadistit tuhonneet minua pahalla tavalla. Kumma kun ei suomalaiset saatanat tunnusta mikä on ryssienkin motiivi myrkyttämisessäni.
Joku motiivi näillä saatanoilla ja ryssillä on. MIksi muuten alkoivat minua syyttä myrkyttämään. Sen tiedän että ryssät vihaa monetkin suomalaisia ainakin vierastavat suomalaisia. Eivät muuten minuakin myrkyttäisi ja kiduttaisi vuodesta toiseen. Lukekaa blogiani on siellä paljon tarinaa vuosien hupilusimisestani. Olisin uskonut että olisin saanut venkuloilta apua itselleni.
LITOA 1800 MILLIÄ SEKÄ ALKUUN MYRKKYLÄÄKE RISPERIDON MIKÄ MUUTTUI OLANTSAPIINIKSI.
Vielä menee lemilvo 15 mg. primaspan 100mg. felodipin 10 mg. monitabs sekä vitaepro.. Kyllä saatanat myrkyttää minua siksi olen ollutkin kipeä vuoden.
Minkähän takia minua kidutetaan kymmeniä vuosia. Pitkään meni vaan ennenkun alkoi kiduttamiseni. Onko kaikki homosta kiinni kuka pilasi elämäni . Katsotaan nyt kun pääsen kostamaan kaikille paskaa minulle tehneille.
Kosto on suloista ja nautin siitä sadistit pitää tuhota Mengelet ja kapo hoitajat luopiot. Minut yritettiin tuhota LITOLLA 1800 JA RISPERIDON LÄÄKKEILLÄ. Yli vuoden olen ollut kipeä jatkuvasti nytkin on käsissä ollut vapinaa ja päänsärky mikä on helpottanut hiukan.
Mittautti pamppu minulta verenpaineeet oli minusta paineeni hyvät pakottivat ottamaan jonkun verenpaine lääkkeen mistä meni heti silmät mustia palloja ja harmaita verhoja meni näkökentässä. Jouduin silmälääkärille järvenpäähän sanoi se että kaihin poikasta olisi, Mutta kaihi ei puhkea heti. Nyt on jäänyt silmävaivat päälle.
Häiritsee silmäoireet jokapäiväistä elämääni, välillä pahempana välillä vähän helpottaa. Minä olen vaan niin tarkka siksi epäilen mistä silmäoireet tuli. Jos ei olisi puututtu paineisiin ei olisi tiedetty mitään kaihistakaan kun ei mitään varoitusta ollut kaihista. Ja kun ryssä saatana myrkytti minua LITOLLA 1800 MILLIÄ SEKÄ RISPERIDON siitä vaan teen omat johtopäätökseni silmienkin sairastuttamisesta. Kun lääkkeestä heti laukesi oireet. Olen ollut kun terveyden perikuva huippu monessa. Nyt ovat sadistit tuhonneet minua pahalla tavalla. Kumma kun ei suomalaiset saatanat tunnusta mikä on ryssienkin motiivi myrkyttämisessäni.
Joku motiivi näillä saatanoilla ja ryssillä on. MIksi muuten alkoivat minua syyttä myrkyttämään. Sen tiedän että ryssät vihaa monetkin suomalaisia ainakin vierastavat suomalaisia. Eivät muuten minuakin myrkyttäisi ja kiduttaisi vuodesta toiseen. Lukekaa blogiani on siellä paljon tarinaa vuosien hupilusimisestani. Olisin uskonut että olisin saanut venkuloilta apua itselleni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti