M pamppu sanoi että lääkäri määrää lääkkeet sanoin pampuille että miten lääkäri voi määrätä lääkkeitä tapaamatta edes potilasta, minulta jo meni silmät varmaaan verenpainelääkkeistä ainakin samaan aikaan kun tuli verenpainelääke.
Luulen että tuhosivat silmäni siksi kun yli vuoden myrkyttivät minua LITO 1800 milliä ,mikä on myrkytysvaara. LÄÄKKEELLÄ SEKÄ RISPERIDON MINKÄ MUUTTI MENGELE OLANTSAPIINIKSI. Henkilökunta ei ole ottanut mitään kantaa sairasteluuni. Siksi olen varma että tuhosivat silmäni verenpainelääkkeellä kun meni hetkessä silmäni huonoksi. Viellä kerran miksi kummassa meni silmät lääkkeestä. Järvenpään silmäaseman lääkäri puhui kaihista se ei vaan puhkea hetkessä, muutamassa päivässä
Luulen että tuhosivat silmäni siksi kun yli vuoden myrkyttivät minua LITO 1800 milliä ,mikä on myrkytysvaara. LÄÄKKEELLÄ SEKÄ RISPERIDON MINKÄ MUUTTI MENGELE OLANTSAPIINIKSI. Henkilökunta ei ole ottanut mitään kantaa sairasteluuni. Siksi olen varma että tuhosivat silmäni verenpainelääkkeellä kun meni hetkessä silmäni huonoksi. Viellä kerran miksi kummassa meni silmät lääkkeestä. Järvenpään silmäaseman lääkäri puhui kaihista se ei vaan puhkea hetkessä, muutamassa päivässä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti