torstai 9. heinäkuuta 2020

Oli aamupala ja lääkkeet aamusta. Sanoi pamppu vaan että lääkäri määrää lääkkeet. Sanoin että mitä siinä kun ei ole se edes puhunut kanssani asiasta

M pamppu sanoi että lääkäri määrää lääkkeet sanoin pampuille että miten lääkäri voi määrätä lääkkeitä tapaamatta edes potilasta, minulta jo meni silmät varmaaan verenpainelääkkeistä ainakin samaan aikaan kun tuli verenpainelääke.

Luulen että tuhosivat silmäni siksi kun yli vuoden myrkyttivät minua LITO 1800 milliä ,mikä on myrkytysvaara. LÄÄKKEELLÄ SEKÄ RISPERIDON  MINKÄ MUUTTI MENGELE OLANTSAPIINIKSI. Henkilökunta ei ole ottanut mitään kantaa sairasteluuni. Siksi olen varma että tuhosivat silmäni verenpainelääkkeellä kun meni hetkessä silmäni huonoksi. Viellä kerran miksi kummassa meni silmät lääkkeestä. Järvenpään silmäaseman lääkäri puhui kaihista se ei vaan puhkea hetkessä, muutamassa päivässä

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...