Menin töihin päivällä ruuan jälkeen ulkotöiden keittiölle. Tiskasin astiat ja pyysi P. ohjaaja pesemään isot metalliastiat missä oli salaattia ollut. Pesin ne käsin puhtaaksi yritin panna ne koneeseen mutta tuntui ne liian isoilta. Täytyy kysyä ohjaajilta miten pesen salaatti astiat riittääkö ne käsin pestynä. Ne on ihan puhtaat käsin pestynä.
Kysyn P. ohjaajalta huomenna pesenkö koneessa isot salaattiastiat mitä se pyysi minulta. Saan mahtumaan isot salaattiastiat yhden kerralla koneeseen.
Ajoi laitosapulainen minut pois keittiöltä kävelin talon rapulle oli T.siinä edessä ja paloi punanen valo eli oli ovi kiinni. Kun suljetulta kulki porukkaa ulos tai kanttiiniin. Oli kaverilla vessahätä neuvoin menemään ulkotöiden vessaan ,kävelin sinne tuli kaveri juuri vessasta. Löi laitosapulainen vessan lukkoon ja minulla oli kusihätä.
Lähdin osastolle ajoissa toivotaan ettei tule sanomistaa siitä. Täytyy huomenna sannoa ohajaajilla ovien lukitsemisesta. Eiköhän se saa auki olla kun jengi käy vessassa. Nyt lepäämään kun alkaa väsyttämään minua huono olen ollut taas nukkumaan päiväunia.
Keitän kahvit hunajalla jos se vähän herättäisi. Näkyykin olevan kello jo 15,25 eli on ruoka kohta. Kyllä sitä jo pitäisi omilleen päästä joku mukava kämppä pitäisi saada. Mistä kunnon kodin saisi tehtyä. Tulee kuulemma S, mukaan puuroa ruokana minä tykkään puurosta kun saisi vielä mustikka keiton siihen päälle. Nyt menen ruokatilaan syömään kohta on ruoka. Tulisi joku piirakka lisänä.
Kyllä pitää jo saada oma asunto tai sitten lähden ulkomaille vaikka haku päällä en välitä tilttaan pari kyttää jos hakuja on.
Kysyn P. ohjaajalta huomenna pesenkö koneessa isot salaattiastiat mitä se pyysi minulta. Saan mahtumaan isot salaattiastiat yhden kerralla koneeseen.
Ajoi laitosapulainen minut pois keittiöltä kävelin talon rapulle oli T.siinä edessä ja paloi punanen valo eli oli ovi kiinni. Kun suljetulta kulki porukkaa ulos tai kanttiiniin. Oli kaverilla vessahätä neuvoin menemään ulkotöiden vessaan ,kävelin sinne tuli kaveri juuri vessasta. Löi laitosapulainen vessan lukkoon ja minulla oli kusihätä.
Lähdin osastolle ajoissa toivotaan ettei tule sanomistaa siitä. Täytyy huomenna sannoa ohajaajilla ovien lukitsemisesta. Eiköhän se saa auki olla kun jengi käy vessassa. Nyt lepäämään kun alkaa väsyttämään minua huono olen ollut taas nukkumaan päiväunia.
Keitän kahvit hunajalla jos se vähän herättäisi. Näkyykin olevan kello jo 15,25 eli on ruoka kohta. Kyllä sitä jo pitäisi omilleen päästä joku mukava kämppä pitäisi saada. Mistä kunnon kodin saisi tehtyä. Tulee kuulemma S, mukaan puuroa ruokana minä tykkään puurosta kun saisi vielä mustikka keiton siihen päälle. Nyt menen ruokatilaan syömään kohta on ruoka. Tulisi joku piirakka lisänä.
Kyllä pitää jo saada oma asunto tai sitten lähden ulkomaille vaikka haku päällä en välitä tilttaan pari kyttää jos hakuja on.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti