sunnuntai 12. heinäkuuta 2020

Tarinaani aamusta heräten kello 5,45 nessikahville aamusta, Sellijumppia tehden varjonyrkkeillyä sekä etunojapunnerruksiä. Myrrkkylääkkeistäni hoitajien välinpitämättömyydestä oireisiini.

Tiukkoja varjonyrkkeilyjä sekä  etunojapunnerruksia monta sarjaa, hain vettä pariin energia juomapulloon. Pyysi nainen  T minua samalla  keittämään kahvit sille. Joten keitin sille kahvit sanoin sille että vahdi kahveja ettei muut juo niitä.

Join nessikahvit äsken ei oikein se maistu minulle on toi vesi niin haaleeta pitäisi keittää hnkilökunnan keittimestä vedet. Saisi kuumaa vettä silloin se  maistuisi, tulisi siitä kiehuvaa vettä.

Kohta lähden aaamupalalle kello 8 se alkaa,  tunti vielä niin saa pöperöä. Tulisi nyt puuroa  pyydän myös vatsan toiminta lääkettä lääkkeiden jaolla. Vaikka se onkin huonoa kun ei toimi koskaan vatsa kunnolla. Olen kuullut sen monelta . Harmi kun tarjosin nisti kaverille kahvit  ja itselle oli T potilaalta jäänyt  käytetty kahvi pussi keittimeen Meni vituilleen kahvit minulta. Kun tuli vanha kahvi mukaan pannuun. Ei sitä juonut vanha erkkikään,on se niin pahaa  kahvia.

Kyllä on käsien vapina pahinta tällä hetkellä on se niin  pahaa että häiritsee se  jokapäiväistä työskentelyä. On se niin kovaa vapinaa tippuu tavarat käsistä. Alkuun oli vaan vasemmassa kädessä nykyään on molemmissa käsisissä sekä levinnyt jalkoihin tärinä.

PITÄÄ SAADA NOI LÄÄKKEET POIS.  LITO 1800 MILLIÄ SEKÄ OLANTSAPIINI 20 MG. SEKÄ LEMILVO JA FELODOPIN 10 MG.  SEKÄ PRIMASPAN 100 MG..

Tulee kaikkia oireita kaiken aikaa vatsakin ihan jumissa toimii miten sattuu. Nyt  syön hyvin kun on nälkäkin minulla kun eilen oli huono ruoka. Puuroa ja mehukeittoa leipää ja kalkkunaa ja juustoa kahvin voisi ottaa myöskin jos se auttaisi huimaamiseen.

Sanoin lääkejonossa hoitaja  J. huimaamisesta sanoin sille oireistani ja sanoin että valitan kaikista hoitajista kun eivät ota hoitajat mitään kantaa oireisiini. Ja olen valittanut jo osasto 30 vaivoistani. Olen kertonut oireistani jo osasto 30 vuoden sekä osasto 20 pahoja oireitani pahimmat on ollut vapinat , päänsäryt, seksihalut mennyt kyky ja halut. Nukkuminen oli osasto 30  huonoa menin aikasin nukkumaan ja heräsin yöllä, Kokonaisvaltainen sairas olotila. 

Saatanat laittoi verenpainelääkkeen ja mitä sitten lie muuta meni jo yhdestä verenpainelääkkeestä silmät huonoksi ja mikä vaan jatkuu ikäänkuin olisi rähmää silmässä. Huijasivat minut verenpaine mittaukseen mitä ihmettelin. Uskon että olisin saanut yläpaineeni laskemaan lenkillä ja suola pois kahvi pois ja energia juoma ennenkaikkea kaikki lääkkeet lopettamalla. 

Kun ei yksikään  saatanan puoskari määrää minulle lääkkeitä.   Onhan nämä lääkärit mielisairaita tajuaa sen jokainen. Kun tuhoavat minua  pahoilla myrkkylääkkeillään. Ja miksi juuri minua myrkyttävät muut ei valita vai olenko minä ainoa tervepäinen.

Kumma kun toi nisti kaveri . huutaa lääkkeitä jatkuvasti kumminkin se jo pari kertaa on päässyt talosta. Onko nisteillä eri laki tuintuu siltä. Katsoohan ne tätäkin nistiä toivottomaksi potilaaksi kätensä mätänee kuulemma paskoista huumeista. Olen nähnyt muitakin mätäneviä nistejä yhdellä meni jalka toisella meni käsi. Ja nämä saatanat vaan vetää paskaa. Kyllä nämä nistit on niin kuonaa ja paskasakkia. Kuka nyt viitsisi paskaa itseensä työntää ja ylipäätään mitään huumetta.

 Oli huumepojilla kaksi sairaaloissakin käytettävää keltaista pyttyä paskasille värkeilleen. Heitti saastat kumminkin likaset neulat ja veriset värkit pitkin kämppää. Jouduin kengät jalassa olemaan ettei tarttuisi mädät minuun. Säälittäähän noi nistit mutta miksi vetävät kamaa ja vielä mätäännyttäviä paskahuumeita. Rukoilen puolestanne että pääsisitte koukusta mikä varmaan vaikea koukku onkin mutta sanon että elämä voittaa. Minulla oli paha viinakoukku meni 8 vuotta hupituomio kaveristani mistä minulle leivottiin hupi tuomio. Oli jutussa huume kavereita myös osallisia. Taisi mennä vielä 5 vuotta lisää kun en saanut asuntoa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tuotatin kaverilla eilen juusto snacseja karkkeja suklaata energia juomaa. Oli taas herkkuja minulla.

 On vieläkin karkkeja minulla jäljellä, mässään niitä edelleen. Karkkeja riittää minulla vieläkin jonkun aikaa. Tuli hoitaja hakemaan meitä ...