lauantai 4. heinäkuuta 2020

Heräsin kello 1,50 ja siitä kello 5,25. Nyt lähden nessikahville kello 6. . potilas tuli pummaamaan en antanut nessiä sille tuli pari pamppua mossottamaan siihen alkoi R. huutelemaan joten annoin sille kahvia kun se ruikutti

Tulee kello 6 pääsen potilaskeittiiölle nessin juontiin. Mitähän porukka tuumasi kun lähdin Keravalta.  Ei ole tullut soittoja perään, eikä ole asiaa ollutkaan..

Helvetti tota saatanan nistiä joi  se hunajateet jäätiin  kahdestaan potilaskeittiöön alkoi nisti pummaamaan nessiä ärähdin sille etten pummeja elätä. Että olkaa omavaraisia ja minä olen lusinut vuosia ja tullut aina  omillani toimeen.

Tuli molemmat yököt siihen mossottamaan. Vaikka minä oikeassa olinkin. Mossotti yököt että eikö mahdu molemmaat yhtäaikaa keittiölle. Sanoin että nistihän se mossottaa ja kerjää en minä. On toi  nisti niin kumma muutenkin  kumma ruikuttaja se on.. Se on kokoajan että hän olisi joku alan mies minä kun esitän tiukkoja juttuja lähtee se aina menemää niskoja nakellen. Ei sen pää kestä juttujani minulla on kaikki toiminut rakkaudella. Minä kun en ole ollut nistin paska oli minulla kolme pankkirouvaakin pyörityksessä. Luulisi että olisi kiva kuunella kunnnon ihmisten juttuja.

Olen tehnyt selväksii etten ketään elätä pitää tulla omilla toimeen, katsotaan nyt jos iso kaveri tulee pummaamaan. Sille voisin tarjota kun ollaan punttimiehiä. Kertoi iso kaveri tänään  saavansa kahvia, hyvä niin saa se varmaan paketin.

Menin takasin keittiölle meni pummaaja siitä ohi huusin sen kahville oli se tyytyväinen kun sai kahvia. Tuntui sekin tajauavan pummaamisen olevan ilkeetä. Olen sanonut olevani kymmeniä vuosia kiinni enkä koskaan ole joutunut pummaamaan. Aina tullut omillani toimeen vuosia lusineena. Jos on  loppunut nessitkin olen ollut ilman, niin kauan kun olen ostoilla päässyt

En todella ymmärrä tätä nykysukupolvea kun kerjätään kahvia ja  tupakkaa. Jos ei muuta niin pummataan jämiä röökistä. Kyllä niin paljon vituttaa noi kerjäläiset J alkoi minulle eilen mosssottamaan kun sanoin sille  etten tarjoa nessiä mossotti se että on hänkin tarjonnut minulle paras kun ei ota keneltäkään mitään vastaan.

Kun en tarvitse keneltäkään mitään. Tulen omillani toimeen ei tarvitse minun ikeessä kenellekkään olla. Siksi en keneltäkään mitäään ota se on parasta kun J kin alkoi vittuilemaan kun en tarjonnut sille heti nessejä. Nyt teen selväksi kaikille etten tarjoa kenellekkään. yhtään mitään. Jos ne oppisi olemaan pummaamatta.

 Olen sanonut että minäkin olen ollut vuosia kiinni ja tullut aina omillani toimeen. Ei saanut  R.ostoja kun muutaman  askin röökiä Olisi sekin ostanut kahvia on sille tulossa vissiin rahaa näin olen kuulolla ollut.

Olen tehnyt sellijumppaa aamusta  etunojapunmnerruksia sekä lankutuksia leveäällä ja kapealla  punnerruksia. Nyt teen venytyksiä sekä jalkakyykkyjä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...