lauantai 4. heinäkuuta 2020

Aamusta tarinaa Ohkolansairaalasta aamupala ja lääkkeet. Linnojen Mafia miten sen voi käsittää. Ennen puhuttiin seilaavansa VAHON PAATISSA.

Heräsin aamusta nessille ja aamupalalle siitä lääkkeille LEMILVO 15 MG PRIMASPAN 100 MG  FELODIPIN 10 MG LITO 600 MG LITOA VIELÄ ILLASTA  1200 MG  SEKÄ OLANTSAPIINI 20 MG. MONITABS 1 TABLETTI VITAEPRO  1X2.

Nyt täytyy kohta lähteä ulkoilemaan että pääsen eroon tästä lössistä, edes vähäksi aikaa. On toi nisti . niin vittumainen tapaus taas se lähti kun puhuin asiaa ,fiksua kun ei sillä ole mitään sivistynyttä kunnon harrastuksia. Minulla on ollut antenniasennusta ja moottoripyörä harrastuksia ollut. Tommosella nistillä ei ole ollut  varmaan mitään samoja muuten se kestäisi juttujani.

Onhan se ollut kiinni pitkään ei sitä varmaan ole voinut muuta harrastaakkaan. Kumma on tyyppi ettei ole oppinut linnoissa mitään jos minun kanssani olisi lusinut kusessahan se olisi ollut. Voihan se olla ettei se ole ollut noin vitumainen jutuissaan taloissa olisihan se saanut heti nenän kipeäksi jos minulle olisi ollut tommoinen. Mitenhän se on sopinut lusia kun ei muusta se puhu kun huumeista meillä  ei tommoisia nistejä taloissa ollut.

En koskaan huomannut  kenenkään vetävän mitään pojat  tiesi etten varmaan hyväksyisi sitä ollenkaan. Näytin omalla esimerkilläni pojille ettei taarvitse mitään hyvä fiilis tulee muutenkin.

On noi nistin paskat niin umpikieroja. Supinaa ja pupinaa jatkuvasti omanpesän likaajia selkään puukottajia. Pahimpia vasikoita toinen toisilleen. Eivät toimi linnojen Mafioiden  mukaan Cosa Nostra meidä asiamme.  Omertan Laki Vaikenemisen Laki. Oppikaa noudattamaa tätä oppia.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Hoitaja kehui minua mukavaksi kaveriksi. Mukava on ottaa kehuja vastaan ovat sitten tosissaan taas ei.

 Ei minullakaan ole mitään vastaan näitä hoitajia. Rankkaa työtäänhän he tekevät kun on potilaat vaikeitakin. Yksi nainen on hirveä hoitajil...