Heräsin aamusta nessille ja aamupalalle siitä lääkkeille LEMILVO 15 MG PRIMASPAN 100 MG FELODIPIN 10 MG LITO 600 MG LITOA VIELÄ ILLASTA 1200 MG SEKÄ OLANTSAPIINI 20 MG. MONITABS 1 TABLETTI VITAEPRO 1X2.
Nyt täytyy kohta lähteä ulkoilemaan että pääsen eroon tästä lössistä, edes vähäksi aikaa. On toi nisti . niin vittumainen tapaus taas se lähti kun puhuin asiaa ,fiksua kun ei sillä ole mitään sivistynyttä kunnon harrastuksia. Minulla on ollut antenniasennusta ja moottoripyörä harrastuksia ollut. Tommosella nistillä ei ole ollut varmaan mitään samoja muuten se kestäisi juttujani.
Onhan se ollut kiinni pitkään ei sitä varmaan ole voinut muuta harrastaakkaan. Kumma on tyyppi ettei ole oppinut linnoissa mitään jos minun kanssani olisi lusinut kusessahan se olisi ollut. Voihan se olla ettei se ole ollut noin vitumainen jutuissaan taloissa olisihan se saanut heti nenän kipeäksi jos minulle olisi ollut tommoinen. Mitenhän se on sopinut lusia kun ei muusta se puhu kun huumeista meillä ei tommoisia nistejä taloissa ollut.
En koskaan huomannut kenenkään vetävän mitään pojat tiesi etten varmaan hyväksyisi sitä ollenkaan. Näytin omalla esimerkilläni pojille ettei taarvitse mitään hyvä fiilis tulee muutenkin.
On noi nistin paskat niin umpikieroja. Supinaa ja pupinaa jatkuvasti omanpesän likaajia selkään puukottajia. Pahimpia vasikoita toinen toisilleen. Eivät toimi linnojen Mafioiden mukaan Cosa Nostra meidä asiamme. Omertan Laki Vaikenemisen Laki. Oppikaa noudattamaa tätä oppia.
Nyt täytyy kohta lähteä ulkoilemaan että pääsen eroon tästä lössistä, edes vähäksi aikaa. On toi nisti . niin vittumainen tapaus taas se lähti kun puhuin asiaa ,fiksua kun ei sillä ole mitään sivistynyttä kunnon harrastuksia. Minulla on ollut antenniasennusta ja moottoripyörä harrastuksia ollut. Tommosella nistillä ei ole ollut varmaan mitään samoja muuten se kestäisi juttujani.
Onhan se ollut kiinni pitkään ei sitä varmaan ole voinut muuta harrastaakkaan. Kumma on tyyppi ettei ole oppinut linnoissa mitään jos minun kanssani olisi lusinut kusessahan se olisi ollut. Voihan se olla ettei se ole ollut noin vitumainen jutuissaan taloissa olisihan se saanut heti nenän kipeäksi jos minulle olisi ollut tommoinen. Mitenhän se on sopinut lusia kun ei muusta se puhu kun huumeista meillä ei tommoisia nistejä taloissa ollut.
En koskaan huomannut kenenkään vetävän mitään pojat tiesi etten varmaan hyväksyisi sitä ollenkaan. Näytin omalla esimerkilläni pojille ettei taarvitse mitään hyvä fiilis tulee muutenkin.
On noi nistin paskat niin umpikieroja. Supinaa ja pupinaa jatkuvasti omanpesän likaajia selkään puukottajia. Pahimpia vasikoita toinen toisilleen. Eivät toimi linnojen Mafioiden mukaan Cosa Nostra meidä asiamme. Omertan Laki Vaikenemisen Laki. Oppikaa noudattamaa tätä oppia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti