perjantai 17. heinäkuuta 2020

Heti herättyäni tein varjonyrkkeilyjä sekä sellijumppia etunojapunnerruksia. Seutulassa maastavedossa mennyt selkäni ehkä vihoittelee lankutuksessa.

Tein heti aamusta sellijumppia tiukkoja varjonyrkkeilyjä useampi sarja sekä etunojapunnerruksia useampi sarja. Nyt vielä venyttelyjä istuen aitajuoksija venytystä sekä sormia varpaisiin. Otan lankutuksiakin vaikka selkäni vihoitteleekin Seutulassaa puntilla rikki mennyt selkäni voi vihoitella.

Nostin kapella otteella  240 kg kaveri sanoi että vedät Kaitsu sumolla 40 kiloa enemmän vedin sumolla noin 170 kg pamahti selkäni siitä vieras ote ei minulle käynyt. Olisi vaan pitänyt pitää oma ote 240 kg  ilman  hihnoja. Pojat pelästy kun putosin painojen päälle siitä nousin pystyyn eikä mitään vaivaa tuntunut. En pariin viikkoon maasta vetänyt sitten kokeilin sitä ja  varoitteli selkäni joten jätin väliin maastvedon.

Tein töissä Seutulan tysiirtolassa koviakin hommia selkää rasittavia lapiohommiakin eikä selkäni vaoitellut.

Voi olla että selkäni kestää jatkuvaa liikettä ja rasitustani. Selkäni rasittuu harvoin ,rasitetattuani sitä se pääsee kipeytymään. Pitää nyt alka selkääni rasittamaan usemmmin lankutuksia joka päivä. On selkäni oikealta alhaalta kipeä munuaisen kohdalta. Tein äsken lnkutuksia eikä tuntunut se pahalta.

Ajoin endurot ja Crossit ikämiehenä eikä yhtään selkä vihoitellut. Minulla oli  WR 400 ENDURO HUSSE SEKÄ CR 250  HONDA CROSSIPYÖRÄ. Kyllä sitä pysyi kunnossa kun metsiä ja monttuja samoili, Välillä päälleen kivikoissa eikä muuta kun potki pyörän kasaan ja käyntiin. Ja meno jatkui kovaa touhua ja rohkea piti olla. Muutamat kerrat menin pahasti kivikkoon  päälleni mutta periksi en antanut, ja jatkoin matkaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...