lauantai 18. heinäkuuta 2020

Tarinaa tällepäivälle aamu joutaa, tarinoitani.

Oli aamupala ja lääkkeet. Oli hyvä aamupala en paljon syönyt  juustolla kalkkunalla rasvalla yhden näkkileivän, lisäksi jugurtin ja mehun ja kahvin.

Pitäisi päästä säkkiä hakkaamaan alasalille. Pitäisi myös päästä punttia vääntämää että saisin taas raudan nousemaan ja lihakset kehittymään.. Kyllä lihakseni äkkiä kehittyy jos kaksi kolme kertaa viikossa pääsen punttia vääntämään alasalille. Treenasin Seutulan työsiirtolassa 6  kertaa viikossa aina jotain lajia nyrkkeiltiinkin kaverini kanssa ruokasalissa. Pamput ei olleet moksiskaan treenistä sparrauksesta. Olinhan minä urheiluvetäjän tittelillä seutulassa pari tuomioo sama urheiluvetäjän titteli. Pamput kunnioitti minua kun pidin pojat kurissa ja herran nuhteessa. Omalla vaatimattomalla tavallani Riksussakin olin vankiohjaajan tittelillä vedin aulassa A-B ryhmät kun se oli niin suosittu harjoitus. Sanoinkin pojille että on koris herrasmiesten peli.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...