perjantai 3. heinäkuuta 2020

Iltasta tarinaani otin lääkkeet väkisin alkaa ne vaikuttamaan kohta sitten nukkkumaan. On se vaarallista kun meikäläisille väkisin myrkkylääkkeet työnnetään.

Meilläpäin syötetään lääkkeet kun sairastaa joku, mutta minulle työnnetään myrkkylääkkeet että sairastun.Olenhan paljon kirjoittanut noista myrkkylääkkeistä. MYRKKY LITO 1800  JA RYSSÄN V.T LAITTAMA RISPERIDON NYKYÄÄN OLANTSAPIINI. Kerta viikkoon kusi ja verikoetta myrkytysvaaran takia. Mikä helvetti on noiden ryssien motiivi minun myrkyttämisessäni.

Sen ymmärrän ettei ryssät  meistä suomalaisista välitä en muuta keksi niiden myrkyttämisessäni. Minä vaan niin kovasti ihmettelen miten on herkkien mielenterveysihmisten lääkäreinä ryssiä tässäkin talosssa on monta ryssälääkäriä.

Älkää vetäkö ryssät hernettä nenäänne. Minulla on Veliveneläisiä kavereita ne ei  minua myrkytä myrkkylääkkeillä. On V.K hieno mies kunnon Veli Venäläinen ei paremmasta ystävästä väliä. Mutta kai ymmärrätte minua kun tuhoatte minua pahoilla myrkyillänne siitä tunnen ihan vihaa kohtaanne. Saisitte perkeleet mennä sinne mistä olette tulleet. Menkää hapankaalia puremaan omaan maahanne eikö teillä ole hulluja mitä myrkytätte.

Vai oletteko  mitä kun minäkin olen ollut parasta AA luokkaa pidin mieheni hyvässä kunnossa. Monta vuotta ja monessa  talossa. Kyllä tälläinen päälikkö haluaisi kohtelua alkoi toi M. soittamaan turpaa telkkaa katsellessa käski se olla minun hiljaa ihme kyrpä sanoin että mene himaan katsomaan. Minulla olisi ollut hienoa kerrottavaa mutta kyrpä on kyrpä. Kyllä se pitää itse ääntä jatkuvasti. Ihmettelin kun ekaan palaveriin lääkärin kanssa tuli kukas muu kun M . pamppu. Oli suomilääkäri luulin että sen kanssa synkkaa. Mutta tämä M. selitti väliin kaikkea eivät nämä  saatanat tiedä yhtään minusta mitään. Saisi sotilaani jo iskeä ja katsoa onko nämä niin rohkeita. Ettekö saastat ryssät ja suomen saastat tiedä miten seurattu te olette. Kun ämmänne on huoria olette varmaan veäläisiä ette muuten myrkyttäisi suomalaisia.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...