Tein venytykset siitä tein etunojapunnerruksia muutamat sarjat . Siitä tein aitajuoksija liikkeitä, venyttelyjä istuen lattialla jalkoja ristiin vieden monia jalkaliikkeitä . Etunojaa sormia vieden varpaisiin. Koneella ollen vartalon kiertoja samalla istuessa. Niskoja pyörittäen varovasti vetristyy ylävartalo ja niskat
Nyt teen taas sarjat läpi meni tossa jo jumpatessa noin 30 min . Hyvää tekee sellijumpat teen tehokkaita jumppia kunnolla vetäen. Teen vielä varjonyrkkeilyjä hikeen asti lyöntejä suoria ja koukkuja sekä jalan nostoja niin korkealle kun menee. On vaikea tehdä jalkojen nostoja kun sukkasilleen olen voi mennä nurin helposti.
Hyvin hengästy ja tuli lämmin varjonyrkkeilyllä on se niin tehokasta treeniä. Nyt otan vielä uuden erän varjonyrkkeilyä ja jalan nostoja. Otin monta erää varjonyrkkeilyä ja jalan nostoa. Kävin nessi kahville ja tein vielä jumppia sen jälkeen etunojapunnerruksia sekä varjonyrkkeilyä. Mitä vielä jatkan tässä koneenkäytön ohella. Panen koneella tekstiä, että tulee treenit ylös. Tietää vähän mitä on tehnyt teenissä.
Kohta onkin aamupalaja lääkkeet helvetti sanoin eilen miksi joudun syömään myrkkylääkkeitä. Sanoi hoitaja että lääkäri määrää sanoin ettei se voi niitä määrätä kun ei lääkäri tunne minua ollenkaan.. Kyllä olisi aseella asiaa tässäkin talossaettä saatanan mengele lääkäri määrää lääkkeitä. Ei se todellakaan niin mene että joku vieras määrää lääkettä. Ei todellakaan mene asia niin että saatanan Mengelet määrää lääkettä. Ja vielä sekopää hoitajin raporttejen perusteella.
Nyt lähden keittiölle aamupalalle ja siitä myrkyille lääkeille.
Nyt teen taas sarjat läpi meni tossa jo jumpatessa noin 30 min . Hyvää tekee sellijumpat teen tehokkaita jumppia kunnolla vetäen. Teen vielä varjonyrkkeilyjä hikeen asti lyöntejä suoria ja koukkuja sekä jalan nostoja niin korkealle kun menee. On vaikea tehdä jalkojen nostoja kun sukkasilleen olen voi mennä nurin helposti.
Hyvin hengästy ja tuli lämmin varjonyrkkeilyllä on se niin tehokasta treeniä. Nyt otan vielä uuden erän varjonyrkkeilyä ja jalan nostoja. Otin monta erää varjonyrkkeilyä ja jalan nostoa. Kävin nessi kahville ja tein vielä jumppia sen jälkeen etunojapunnerruksia sekä varjonyrkkeilyä. Mitä vielä jatkan tässä koneenkäytön ohella. Panen koneella tekstiä, että tulee treenit ylös. Tietää vähän mitä on tehnyt teenissä.
Kohta onkin aamupalaja lääkkeet helvetti sanoin eilen miksi joudun syömään myrkkylääkkeitä. Sanoi hoitaja että lääkäri määrää sanoin ettei se voi niitä määrätä kun ei lääkäri tunne minua ollenkaan.. Kyllä olisi aseella asiaa tässäkin talossaettä saatanan mengele lääkäri määrää lääkkeitä. Ei se todellakaan niin mene että joku vieras määrää lääkettä. Ei todellakaan mene asia niin että saatanan Mengelet määrää lääkettä. Ja vielä sekopää hoitajin raporttejen perusteella.
Nyt lähden keittiölle aamupalalle ja siitä myrkyille lääkeille.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti