perjantai 3. heinäkuuta 2020

Sellijumppaa tehden heti aamusta monia liikkeiteitä tehden ,voimaa ja notkeutta.

Tein  venytykset siitä tein etunojapunnerruksia muutamat sarjat . Siitä tein aitajuoksija liikkeitä, venyttelyjä istuen lattialla jalkoja ristiin  vieden monia jalkaliikkeitä .   Etunojaa  sormia vieden varpaisiin. Koneella ollen vartalon kiertoja samalla istuessa. Niskoja pyörittäen varovasti vetristyy ylävartalo ja niskat

Nyt teen taas sarjat läpi meni tossa jo jumpatessa noin 30 min . Hyvää tekee sellijumpat teen tehokkaita  jumppia kunnolla vetäen. Teen vielä varjonyrkkeilyjä hikeen asti lyöntejä suoria ja koukkuja sekä jalan nostoja niin korkealle kun menee. On vaikea tehdä jalkojen nostoja kun sukkasilleen olen voi mennä nurin helposti.

Hyvin hengästy ja tuli  lämmin varjonyrkkeilyllä on se niin tehokasta  treeniä.  Nyt otan vielä uuden erän  varjonyrkkeilyä ja jalan nostoja. Otin monta erää varjonyrkkeilyä ja jalan nostoa. Kävin  nessi kahville ja tein vielä jumppia sen jälkeen etunojapunnerruksia sekä varjonyrkkeilyä. Mitä vielä jatkan  tässä koneenkäytön ohella.  Panen koneella tekstiä, että tulee treenit ylös. Tietää vähän mitä on tehnyt teenissä.

 Kohta onkin aamupalaja lääkkeet helvetti sanoin eilen miksi joudun syömään  myrkkylääkkeitä. Sanoi hoitaja  että lääkäri määrää sanoin  ettei se voi niitä määrätä kun ei lääkäri tunne minua ollenkaan.. Kyllä olisi aseella asiaa tässäkin talossaettä saatanan mengele lääkäri määrää lääkkeitä. Ei se todellakaan niin mene että joku vieras määrää lääkettä. Ei todellakaan mene asia niin että saatanan Mengelet määrää lääkettä. Ja vielä sekopää hoitajin raporttejen  perusteella.

Nyt lähden keittiölle aamupalalle ja siitä myrkyille lääkeille.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...