perjantai 3. heinäkuuta 2020

Kävin lenkillä talon takana ja tuolla edessä. Kävelin viellä etupihalla, tuli kunnon hiki ripeästä lenkistä.

Eipähän toi nyt pitkä lenkki ollut ,mutta hiki siinäkin tuli otan vielä juoksemisen kuvioihin. Pitää minun vielä selvittää mitkä noi  punaset lääkkeet on lääkekipossa. Kun en selvää niistä saa kun on silmäni edelleen huonot siinä on kaksi punaista pilleriä sanoo hoitajatettäne pon verenpainelääkkeet. Kun meni jo kerran yksistä verenpaine lääkkeistä silmät pilalle. Ja jäi silmät semmoiseksi  vaikka hoitajat kiistää verenpaine lääkkeestä menneen silmistä melkein näkö. Kauhea harha jatkuvasti silmissä. Kauheat oireet tullut fyysistä ja psyykkistä oireilua, ja kaikki on lääkkeistä johtuvaa.

Kävin pitkästä aikaa heittämässä lenkin otin hiki lenkin ,äkkiä hiki tulikin reippaalla kävelyllä. Otsa on vieläkin ihan märkä ja paitakin kastu hieman.

Kävikin isokaveri S. ovellani pyysi nessiä se  toki annoin sille on jämtin tuntuinen kaveri, Mitenhän se on sippiin päässyt. On riski kaveri pääsisi nyt nostelun makuun pitkästä aikaa kyllä minulla taas treeni maistumaan. Kunhan vaan aloitan treenin katsotaan nyt miten painot alkaa menemään

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...