En meinannut lähteä siviiliin Seutulantyösiirtolasta pamput ajoivat minut ulos. Oli minulla hiace parkkipaikalla Husse kyydissä 400 cc WR enduro. Viihdyin niin hyvin linnoissa ja leireillä. En siviilissä tehnyt mitään linnoissa olin omalla vaatimattomalla tavalla kingiä leireillä ainakin.
Olinhan kyllä toki riihimäen keskusvankilassa vankiohjaaja vedin pojillle korikset koskaan en tarvinnut pojillle pamppuja kun yläkerran aulassa pelasimme.. Tunsi minut linnat kenkäKeravana oli minulla ainoa talon fudis pallo kun tiesi pojat että kenkä Kerava tulee aina kentälle nykyään ei vissiin enään pysty kaikki pelaamaan yhtä aikaa.
Oli ennen ihan toista talossa RIO DE RIKSUSSA. Kaikki oli yhtenä rintamana siihen aikaan. Odotti oikein kesäulkoiluja että pääsimme kaikki jengit yhtä aikaa ulos. Sillä minäkin keräsin jengini yhteen kaikki kujeet osasimme kun yhdessä toimimme. Olin viellä seutulassa urheiluvetäjän tittelillä. Olen ihmetellyt miksei minua ole kukaan sen aikasia kavereita ottanut yhteyttä. Mikä on kavereissa kun ei mitään yhteydenottoa ole tullut.
Miettikää nyt venkulat vanhemmat ja nuoretkin ketkä ymmärrätte vanhaa liittoakin kun teille kaikki petasimme mutta olettee huumeilla ja käytöksellänne pilannut. Minä kuka en ole koskaan huumeita enkä muuta kun viinaa vetänyt. Joudun kyrvän vanhanliiton miehen Antti Rasinkangaan takia yhtenä ainakin.Ryssä löi minulle kauheaat myrkyt 1800 milliä LITO myrkkyäja risperiodon on noissa myrkytysvaara kusi ja verikoetta kerta viikkoon. Ja joku sanoi ettei saa ryssitellä sitä ne on täysin.
Toivon vaan että venkuloista saan apua. Määräsivät minulle väkisin verenpaine lääkkeen meni siitä simät pilalle. On silmieni pilaamiset jatkuvaa menee silmissä mustia palloja sekä toisessa silmässä harsomaista haamua.Lääkäri puhui kyllä kaihista muttei kaihi puhkea muutamisssa päivässä. Nyt syömään on ruoka aika on kyllä huono ruoka joku pasta riistalla.
Olinhan kyllä toki riihimäen keskusvankilassa vankiohjaaja vedin pojillle korikset koskaan en tarvinnut pojillle pamppuja kun yläkerran aulassa pelasimme.. Tunsi minut linnat kenkäKeravana oli minulla ainoa talon fudis pallo kun tiesi pojat että kenkä Kerava tulee aina kentälle nykyään ei vissiin enään pysty kaikki pelaamaan yhtä aikaa.
Oli ennen ihan toista talossa RIO DE RIKSUSSA. Kaikki oli yhtenä rintamana siihen aikaan. Odotti oikein kesäulkoiluja että pääsimme kaikki jengit yhtä aikaa ulos. Sillä minäkin keräsin jengini yhteen kaikki kujeet osasimme kun yhdessä toimimme. Olin viellä seutulassa urheiluvetäjän tittelillä. Olen ihmetellyt miksei minua ole kukaan sen aikasia kavereita ottanut yhteyttä. Mikä on kavereissa kun ei mitään yhteydenottoa ole tullut.
Miettikää nyt venkulat vanhemmat ja nuoretkin ketkä ymmärrätte vanhaa liittoakin kun teille kaikki petasimme mutta olettee huumeilla ja käytöksellänne pilannut. Minä kuka en ole koskaan huumeita enkä muuta kun viinaa vetänyt. Joudun kyrvän vanhanliiton miehen Antti Rasinkangaan takia yhtenä ainakin.Ryssä löi minulle kauheaat myrkyt 1800 milliä LITO myrkkyäja risperiodon on noissa myrkytysvaara kusi ja verikoetta kerta viikkoon. Ja joku sanoi ettei saa ryssitellä sitä ne on täysin.
Toivon vaan että venkuloista saan apua. Määräsivät minulle väkisin verenpaine lääkkeen meni siitä simät pilalle. On silmieni pilaamiset jatkuvaa menee silmissä mustia palloja sekä toisessa silmässä harsomaista haamua.Lääkäri puhui kyllä kaihista muttei kaihi puhkea muutamisssa päivässä. Nyt syömään on ruoka aika on kyllä huono ruoka joku pasta riistalla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti