lauantai 11. heinäkuuta 2020

Oli ruoka äsken oli porkkanakeittoa kahvi ja pulla. Tarinaani tällepäivälle. Vankiloista tarinaa diilerin paskasta kuka sai lähdöt Seutulasta.

Oli hyvä ruoka porkkanakeitto pulla ja kahvi. Kevyt oli ruoka vaikka olisi ollut vähän nälkäkin. Joku tukeva ruoka olisi tullutkin.

Oli sali tänään alhaalla mihin olisi mahtunut mukaan. Ei vaan huvittanut lähteä katsotaan toisella kertaa. Kyllä pitäisi lähteä salille olenhan ollut niin kova treenari ennen. Kun treenasin kuuttakin kerta viikossa Seutulassa. Toki vedin muutakin treeniä kun punttia. Nyrkkeiltiin ruokalassa ja pelasin  bingistä sekä kesällä fudista ja tennistä. Kun olin urheiluvetäjän tittelilläkin Seutulan työsiirtolassa.

Kumma että on lopetettu työsiirtola olisikohan kamapäitten takia. Kun kuulin että olisi tullut kamat kuvioihin..

 Kyllä sai kerrankin yksi diileri kovat lähdöt leiriltä. Tuli konat vielä kysymään millä koneella diileri lähtee lomille talosta sanoin pojille että antakaa paskan mennä. Olisi voinut käydä diilerille hassusti. Pamput istutti diileriä pamppulan autossa portilla mistä tultiin bussilla  paikalle. Näytin diilerille sormea kun menin auton luokse. Pelkäsi diileri varmaan että repäsen  sen paskan autosta.

Oli seutulan aika parasta aikaa toki oli Riihiimäen Keskusvankilakin hyvää aikaa oli paljon kavereita silloin. Olin vankiohjaajan tittelillä talossa. Sekä kenkä Keravana kun oli minulla ainoa fudis talossa.

Nyt ruokatilaan alkaa kohta iltapala toivotaan että tulee hyvä iltapala kun oli ruoka niin köykänen  porkkanakeitto .

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...