Kohta pääsen nessikahville aukeaa potilaskeittiö kello 6. Vedin aaamusta sellijumppia etunojapunnerruksia ,venyttelyjä aitajuoksijaliikkeitä ,lankutuksia ,sormia varpaisiin, istuen venytyksiä. Vedin etunojapunnerruksia noin 5x60 sarjoja. Kevyesti meni noinkin monta sarjaa ja toistoa. Meni yhteenaikaan 90 toistoakin kun sisulla painoi menemään. Olin huonossa hapessa lintsillä mutta tein kumminkin kevyesti 90 etunojapunnerrusta mestoissa missä pääsin yöpymään.
Kävin nessikahvilla äsken kun aukesi potilaskeittiöä kello 6 join melko vahvat nessikahvit. Nyt menen yrittämään vielä unta jos uni vielä tulisi.
Nyt menen vielä pötkölleni sänkyyn jos saisi vielä saisin unenpäästä kiinni. Nyt menen sänkyyn ja yritän uinta. Kyllä varmaan saan unenpäästä kiinni.
Torkahdin äsken hetkeksi kymmenen minuuttia näin jännää unta siitä tiesin nukahtaneeni. Nyt menen nessikahville.
Kävin nessikahvilla äsken kun aukesi potilaskeittiöä kello 6 join melko vahvat nessikahvit. Nyt menen yrittämään vielä unta jos uni vielä tulisi.
Nyt menen vielä pötkölleni sänkyyn jos saisi vielä saisin unenpäästä kiinni. Nyt menen sänkyyn ja yritän uinta. Kyllä varmaan saan unenpäästä kiinni.
Torkahdin äsken hetkeksi kymmenen minuuttia näin jännää unta siitä tiesin nukahtaneeni. Nyt menen nessikahville.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti