lauantai 11. heinäkuuta 2020

Aamun avaus heräten kello 3,15 menin vielä nukkumaan kello 4,25. Vedin sellijumppia aamusta kello on jo 5,40. Tiukkoja sellijumppia yön jäykkyys lähtee jumpilla

Kohta pääsen nessikahville  aukeaa  potilaskeittiö kello 6. Vedin aaamusta sellijumppia etunojapunnerruksia ,venyttelyjä aitajuoksijaliikkeitä ,lankutuksia ,sormia varpaisiin, istuen venytyksiä. Vedin etunojapunnerruksia noin 5x60 sarjoja. Kevyesti meni noinkin monta sarjaa ja toistoa. Meni yhteenaikaan 90 toistoakin kun sisulla painoi menemään. Olin huonossa hapessa lintsillä mutta tein kumminkin kevyesti 90  etunojapunnerrusta mestoissa missä pääsin yöpymään.

Kävin nessikahvilla äsken kun aukesi potilaskeittiöä kello 6 join melko vahvat nessikahvit. Nyt menen yrittämään vielä  unta jos uni vielä tulisi.

Nyt menen  vielä  pötkölleni sänkyyn jos saisi vielä saisin unenpäästä kiinni. Nyt menen sänkyyn  ja yritän uinta. Kyllä varmaan saan unenpäästä kiinni.

Torkahdin äsken hetkeksi kymmenen minuuttia näin jännää unta siitä tiesin nukahtaneeni. Nyt menen nessikahville.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...