Tein tiukkoja etunojapunnerruksia 4x 60 sekä varjonyrkkeilyä useita sarjoja, lankutuksia, aitajuoksija liikettä, tuolijumppia vartalon kiertoa kädet ylhäällä.
Tehkää koneen käytön ohella jumppia tekee jumppat niin hyvää ei kipeydy paikat vaan pysyy vetreenä.
Minä teen yleensä jumppia 2-4 kertaa päivässä sillä saan pidettyä paikat vetreenä. Lihaksiston iskussa ja notkeena paikat.
Kun alkaa ikääkin olemaan kaipaa se enemmän jumppia. Täytyy sitä alkaa tekemään aerobista tarkoitetaan elimistön aerobista eli sydän, hengitys, ja verenkiertojärjestelmän toimintakykyä.
Kyllä taas nykii kädet pahoja vapinoita ja saatana henkilökunta ei välitä mitään vapinoista ja nykimisistä. Kyllä nämä elukat on niin saatanoita pitäisi ottaa heti kantaa nykimisiin. On kyllä perkele jos ei näille sadisteilla kukaan teen mitään. Saisi elukoita tuupertua kaatua eteemme huutaen tuskissaan. Iskisi nyt näihin koronavirus ja kituisivat ennen kuolemaansa. Ja vielä kerran alkää minua pitäkö pahana miettikää mitä paskaa teette minulle, kaiken aikaa tuhoatte silmät ja litolla muun fysiikan . Ettekö itse ymmärrä mitä sadisteja olette lääkärit on pahoja ja hoitajat samanlaisia. Toivon vaan teille paahaa loppua.
Tehkää koneen käytön ohella jumppia tekee jumppat niin hyvää ei kipeydy paikat vaan pysyy vetreenä.
Minä teen yleensä jumppia 2-4 kertaa päivässä sillä saan pidettyä paikat vetreenä. Lihaksiston iskussa ja notkeena paikat.
Kun alkaa ikääkin olemaan kaipaa se enemmän jumppia. Täytyy sitä alkaa tekemään aerobista tarkoitetaan elimistön aerobista eli sydän, hengitys, ja verenkiertojärjestelmän toimintakykyä.
Kyllä taas nykii kädet pahoja vapinoita ja saatana henkilökunta ei välitä mitään vapinoista ja nykimisistä. Kyllä nämä elukat on niin saatanoita pitäisi ottaa heti kantaa nykimisiin. On kyllä perkele jos ei näille sadisteilla kukaan teen mitään. Saisi elukoita tuupertua kaatua eteemme huutaen tuskissaan. Iskisi nyt näihin koronavirus ja kituisivat ennen kuolemaansa. Ja vielä kerran alkää minua pitäkö pahana miettikää mitä paskaa teette minulle, kaiken aikaa tuhoatte silmät ja litolla muun fysiikan . Ettekö itse ymmärrä mitä sadisteja olette lääkärit on pahoja ja hoitajat samanlaisia. Toivon vaan teille paahaa loppua.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti