perjantai 10. heinäkuuta 2020

Sellijumppia 4 sarjaa etunopunnerruksia lankutuksia, varjonyrkkeilyä ,venytyksiä, aitajuoksija liikettä.

Tein tiukkoja etunojapunnerruksia 4x 60 sekä varjonyrkkeilyä useita sarjoja, lankutuksia, aitajuoksija liikettä, tuolijumppia vartalon kiertoa kädet ylhäällä.

Tehkää koneen käytön ohella jumppia tekee jumppat niin hyvää ei kipeydy paikat vaan pysyy vetreenä.

Minä teen yleensä  jumppia 2-4 kertaa  päivässä sillä saan pidettyä paikat vetreenä. Lihaksiston iskussa ja  notkeena   paikat.

Kun alkaa ikääkin olemaan kaipaa se enemmän jumppia. Täytyy sitä alkaa tekemään aerobista tarkoitetaan elimistön aerobista eli sydän,  hengitys, ja verenkiertojärjestelmän toimintakykyä.

Kyllä taas nykii kädet pahoja vapinoita ja saatana henkilökunta ei välitä mitään vapinoista ja nykimisistä. Kyllä nämä elukat on niin saatanoita pitäisi ottaa heti kantaa nykimisiin. On kyllä perkele jos ei näille sadisteilla  kukaan teen mitään. Saisi elukoita tuupertua  kaatua eteemme huutaen tuskissaan. Iskisi nyt näihin koronavirus ja kituisivat ennen kuolemaansa. Ja vielä kerran  alkää minua pitäkö pahana miettikää mitä paskaa  teette minulle, kaiken aikaa tuhoatte silmät ja litolla muun fysiikan . Ettekö itse ymmärrä mitä sadisteja  olette lääkärit on pahoja ja hoitajat samanlaisia. Toivon vaan teille paahaa loppua.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...