perjantai 10. heinäkuuta 2020

Tarinaa alkuillasta jos vielä jaksan kirjoitella tarinaani.

Oli äsken iltapala ja siitä lääkkeet menee  myrkkylääkettä 1200 milliä litoa ja aamusta meni litoa  600 milliä  illasta menee vielä olantsapiinia 20 milliä. Olen ollut kipeä yli vuoden kyseisistä lääkkeistä. Kerta viikkoon kusikoetta ja verikoetta mykkylääkkeistä. Silmäni meni verenpainelääkkeestä tuli mustia  palloja sekä vaaleaa harsomaista kuvaa näkyy häiritsee ne jokapäiväistä työskentelyä.

Vedin aamutakin päälleni ja kävin pesemässä hampaat kusasin myös ettei tarvitse käydä kusella yöllä.

Vedin äsken varjonyrkkeilyä tiukkoja vetoja meni vielä varjonyrkkeilyt ei ole lääkkeet vielä vaikuttaneet lähti lyönnit tiukasti. Mitenhän on toi oikea lyöntitekniikka kun ei kenelläkään pyöri olkapää ja pysy nyrkkipaikalla. On todella monet sitä yrittäneet mutteivät ole sitä pystyneet tekemään.

Pitää olla oikea lyöntitekniikka,  yrittäkää meneekö teillä käsivarret pyörien. Minä lyön nyrkki paikallaan ja liikutan olkapäätä.

Nyt alkaa väsyttämään käyn nukkumaan lääkkeet pyörryttää pikkuhiljaa. Jatkan kirjoittelua kun herään toivotaan että saan nukuttua aamuun asti. Hyvät yöt omat rakkaat tiedätte omani teitä on vaan niin vähän ketkä ovat taivaspaikkansa lunastaneet.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...