lauantai 4. heinäkuuta 2020

Tarinaa tällepäivälle oli lihakeitto hyvä ruoka ja pulla kahvilla. Sukuni asoita vaimoehdokkaita.

 Toi nisti möykkää jatkuvasti lisää lääkettä taas huutaa vissiin. Häiritsee se henkilökuntaa kaiken aikaa. Helvettti yritttää se vissiin saada huumeisiin kavereita. Helvetti olen puhunut huumeiden vaaroista  ja tämmöisen paikan häiriköinnistä  Kyllä kundit on koukussa huumeisiin tämä edellä mainitsemani nisti on vaikein tapaus huono homma jos muitakin lähtee mukaan huumeisiin. Ne jo sumplii jotain, katsotaan nyt jos heti vetää kunhan saavat kamaa se on varma kuulen sen puheistaan ja huomaan tyylistä.

Muusta ei kaverit puhu kun kamoista siitä on lyhyt matka vetämään. Silloin  syntyy haloo minkä nostan, minä en ala katsomaan sekoilua kamoissa. Kyllä on niin perkele noitten huumeiden kanssa. Mikä saatana saa ihmisen huueita vetämään. Minä olen yliherkkä mutten silti ole niin mielenvikainen että huumeita edes kokeilisin. Kun se on täyttä myrkkyä ei todella minun juttujani. Olen soitellut monta kertaa isosiskolleni mutta ei se vastaa. Selittää se vaan etä kaikki on hyvin isättömällä tyttärellään ei ole mitään hätää minä kuulin että se vetää kamaa. Mikä perkele on ettei isosiskoni vastaa. Ei muuta voi olla kun että on koko suku kusessa, epäilen sitä kun railan tyttö soitti minulle kun isäni kansa mentiin emäsaloon oli joku äijä vienyt Siskoni miehneen jonhonkin saareen palastin ne kiipelistä kun uhkasin äijää kuka ne  vei. Panin vielä merivartijoston ottamaan äijän kiinni. Kiitteli ne minua oli äijällä paha haku päällä. Kumma on ettei siskoni kiitä miehineen minua.

Olisin ottanut vaimoksi siskon miehen tytön enkä edes tiennyt tytön olevan siskon miehen tyttö. Ihana tyttö oli nuorena ja vielä vanhempana. Luulisi että siskoni miehineen panisi pöydän koreaksi. Ja selvittäisimme suvun asiat.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...