lauantai 4. heinäkuuta 2020

Oli päiväruoka perunaa ja kanaa siitä lähdin ulkoilemaan. Teki hyvää happihyppely.

Oli ruoka kanaa ja perunaa pullaajälkiruuaksi. Siitä lähdin kävelylenkille tein pienen kävelylenkin . Lämmin tuli lenkillä kun nopeaa vauhtia kävelin. Eilenkin kävelin lenkin pitää nyt tehdä vaate ostoslista prismaan kuulemma minusta se on vaan keravalla ainakin paska kauppa

Mutta kun ilmaseksi saan täytyyhän ne ottaa vastaan. Farkut rotsi kangät alusvaatteita sukkia .

Otin toisen kerran jo puhelimen käteeni soittakseni S.H mutta aristelin soittaa kun S.H niin iso päälikkö. Eikä se minua auta varmaankaan. Olisihan se muuten auttanut minua , kun lupasi se jo vuosia sitten minua auttaa asunnon hommaamisessa.

Eipä tommoinen päälikkö auta tämmöistä retkua  linnojen miestä ja nykyään  hullujenhuoneen potilasta mitä olen ollut vuosia.

Soitin siskoni vastaajaan pyysin siltä apua kun sukua on kerroin tästä kiduttamisesstani . Helvetti kun ei siskoni tiedä mitään mitä täällä minulle tehdään. Ryssät ja suomihenkilökunta yhdessä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...