Sanoin ehtoollisella että pisarakin JEESUKSEN verta on kun valtameri. Ja se pitää paikkansa juon viintä tipan mutten ruumista syö. Pappi vähän vissiin katseli pitkään kun pelkän viinin join. Kävin kanttiinissa aamusta ostin herkkuja en kylille jaksanut lähteä kun selkäni varoittelee vanhasta vammasta.
Kohta onkin taas ruoka puolentunnin päästä tulisi nyt hyvä ruoka, otan leipää ja muutakin että nälkä menee. Olihan mukavakin laulaa papin ryhmässä. Minä kyllä kummarran Mekkaan kohtikin. Toki on raamattukin tuttu. Minulla on vaan yksi JUMALA. Oli sitten JUMALA TAI ALLAH.
Kohta onkin taas ruoka puolentunnin päästä tulisi nyt hyvä ruoka, otan leipää ja muutakin että nälkä menee. Olihan mukavakin laulaa papin ryhmässä. Minä kyllä kummarran Mekkaan kohtikin. Toki on raamattukin tuttu. Minulla on vaan yksi JUMALA. Oli sitten JUMALA TAI ALLAH.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti