tiistai 7. heinäkuuta 2020

Tarinaani tällepäivälle elämäni tarinaa vitutuksien viidakosta.

Kyllä harmittaa lusia täällä osasto 20 on niin kakaramaista porukkaa täysin oppipoikia melko kaikki. On venäjän poika ainoita alanmiehiä huomaa sen nopeasta katseesta.Venäjän poika on ainoita fiksuja Sillä pelaa ajatus hyvin. Pitäisi päästä Venäjän pojan kanssa keskusteluun.

Olin tänään tiskiä työsalin keittiöllä kun oli syntymäpäivä juhlat ohjaajilla. Sain pestä monta koneellista astioita. Perjantaina on saunalla pippalot en lähde mukaan porukka lähtee melko kaikki pojat kyllä ehdotti pippaloita työsalin keitttiöllä.

Ei ole oikein runosuoni kukoistanut mutta jos nyt saan taas tekstiä tulemaan eli runosuoni kukoistaisi. Uskon näin että juttua tulee.

Puhuu toi nisti kaveri ihan viisaita yhteisistä tutuista mitä meillä on. Kyllä pitää saada juttua tulemaan että syntyy tarinoita mitä jengi lukee. Elämästäni tarinoita.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tunnin päästä kello 17 on ruoka kuulemma lihakeitto. Se onkin hyvää ruokaa tulisi vielä leipää sen kanssa.

 Katson poliisi Ruotsi tulee hyvä ohjelma sieltä. Ruotsin poliisin toimista kiinni ottoja takaa ajoja sun muita toimintoja. Hyvä että tulee ...