Kyllä niin vituttaa tämä hupi lusimiseni selkin samarian pisaran juppohullun kokin takia painmakaa nimi mieleen Antti Rasinkangas. En vaan oikein pysty uskomaan että Antin takia minulle tämmöinen reissu järjestettiin. Onhan sielläkin ollut ryssä talonmies kuka ei minulle ilmoittanut ettei olekkaan samarian talo raitis niin kun lukee vuokrasopimuksessa. On samarian johtaja Ismo Valkoniemen nimi vuokrasopimuksessa.Minuan kusetettiin jatkuvasti selkissä.Haksahdin paskaan mennessäni huijareitten mestaan ainakin Antti oli kaikkea muuta kun uskovainen.
Lukekaa on minulla paljon stooria paikasta ja minun kiduttamisestani. Alkoi se jo selkissä samarian talossa. Jatkuen jorvissa lukeekaa on siitäkin huippu tarinaa. Kidutus jatkui kellokoskella ja edelleen täälläohkolan sairaalassa. Lukekaa ja viisastukaa tämä tarina on tosi.
On ollut silmäni pahat koko päivän nytkin menee mustia pallukoita silmissä ja koko huoneessa menee noita vaaleita harsoja. Mikä sitten oli myrkky minkä minulle huijaten laittoivat. Kaihi ei olisi puhjennut noin äkkiä vaan kestää kaihin puhkeaminen pitkään.
Siksi minä epäilen kaikkea, kun venäläinen V.T löi minulle myrkyn LITON 1800 MILLIÄ JA RISPERIDON . Kusi ja verikoetta kerta viikkoon on noi niin kovia myrkkyjä. Että on niissä myrkytysvaara minulla varmaan oli myrkytystila kun kipeenä olin vuoden. Monia oireita lukekaa on paljon juttua siitäkin. En nyt toista itseänii jos välitätte minusta yhtään. Löydätte minun juttujani on siellä kovaa tekstiä elämästäni miten minus on kidutettu monessa paikassa. Lukekaa mitenm kovia juttuja minulla on.
Lukekaa on minulla paljon stooria paikasta ja minun kiduttamisestani. Alkoi se jo selkissä samarian talossa. Jatkuen jorvissa lukeekaa on siitäkin huippu tarinaa. Kidutus jatkui kellokoskella ja edelleen täälläohkolan sairaalassa. Lukekaa ja viisastukaa tämä tarina on tosi.
On ollut silmäni pahat koko päivän nytkin menee mustia pallukoita silmissä ja koko huoneessa menee noita vaaleita harsoja. Mikä sitten oli myrkky minkä minulle huijaten laittoivat. Kaihi ei olisi puhjennut noin äkkiä vaan kestää kaihin puhkeaminen pitkään.
Siksi minä epäilen kaikkea, kun venäläinen V.T löi minulle myrkyn LITON 1800 MILLIÄ JA RISPERIDON . Kusi ja verikoetta kerta viikkoon on noi niin kovia myrkkyjä. Että on niissä myrkytysvaara minulla varmaan oli myrkytystila kun kipeenä olin vuoden. Monia oireita lukekaa on paljon juttua siitäkin. En nyt toista itseänii jos välitätte minusta yhtään. Löydätte minun juttujani on siellä kovaa tekstiä elämästäni miten minus on kidutettu monessa paikassa. Lukekaa mitenm kovia juttuja minulla on.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti