perjantai 10. heinäkuuta 2020

Tarinaani tällepäivälle elämästäni. Pitkävetoista lusimistani tämä on.

Tätä lusimista tämä on olen ollut samarian takia 1 v 6 kk kiinni pakkohoidossa ja pakkolääkityksessä. Piti olla Selkin Samarian Pisaran paikka  päihteetön asumisyksikkö. Mutta olikin talossa opleva kokki Antti Rasinkangas juoppo hullu ja sen saastan takia jouduin tälle kidutus reissulle. Lukekaa olen kirjoittanut paljonkin kiduttamisestani .

Tuntuu kummalta että Iso Antti olisi saanut minut kidutettavaksi. Antin pomo oli pisaran pomo Pekka Vauromaa ketä papiksi sanoivat ja venäläinen talonmies oli Andrei. Kuka niistä oli minut kidutukkseen järjestämässä, Andrein olisi pitänyt  tehdä selväksi ettei talo ollut raitis . On samarian johtaja  Ismo Valkoniemi vastuussa koko kidutusreissustani panen koko firman muuten sekasin ja vedän tilille ellen saa asuntoa samariasta

Saatana kun saan kiinni sen saatanan kuka järjesti näin pitkän kidutukseni. Tulette varmuudella kärsimään saman minkä minä kidutte vielä kunnolla. Minua että hupia kiduta. Kymmeniä vuosia  minua olette kiduttaneet.

Ryssiä ihmettelen kun V.T löi minulle pahat myrkyt ajatelkaa  soturini että ryssät myrkyttää päälikköänne. Minulla on hyvä Veli Venäläinen kaveri mutta mikä on näiden ryssien motiivi täällä ohkolan sairaalassa.

Kumma kun löi ryssä V.T litoa 1800 milliä ja risperidon mitkä on myrkkyjä. Kerta viikkoon kusikoetta ja verikoetta  myrkytysvaaran takia silmäni meni verenpainme lääkkeen takia kun saastat tapettavat sadistit pakottti ottamaan lääkkeen mistä silmäni meni.Toimikaa jo perkele jengini ja tehkää jotain.Nämähän yrittää litolla tappaa minut tai ainakin vammauttaa. Ja verenpaine lääkkeestä veivät silmät. Olisihan kumma sattuma jos olisi kaihi juuri samalla puhjennut kun lääke vaikutti

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...