Tätä lusimista tämä on olen ollut samarian takia 1 v 6 kk kiinni pakkohoidossa ja pakkolääkityksessä. Piti olla Selkin Samarian Pisaran paikka päihteetön asumisyksikkö. Mutta olikin talossa opleva kokki Antti Rasinkangas juoppo hullu ja sen saastan takia jouduin tälle kidutus reissulle. Lukekaa olen kirjoittanut paljonkin kiduttamisestani .
Tuntuu kummalta että Iso Antti olisi saanut minut kidutettavaksi. Antin pomo oli pisaran pomo Pekka Vauromaa ketä papiksi sanoivat ja venäläinen talonmies oli Andrei. Kuka niistä oli minut kidutukkseen järjestämässä, Andrein olisi pitänyt tehdä selväksi ettei talo ollut raitis . On samarian johtaja Ismo Valkoniemi vastuussa koko kidutusreissustani panen koko firman muuten sekasin ja vedän tilille ellen saa asuntoa samariasta
Saatana kun saan kiinni sen saatanan kuka järjesti näin pitkän kidutukseni. Tulette varmuudella kärsimään saman minkä minä kidutte vielä kunnolla. Minua että hupia kiduta. Kymmeniä vuosia minua olette kiduttaneet.
Ryssiä ihmettelen kun V.T löi minulle pahat myrkyt ajatelkaa soturini että ryssät myrkyttää päälikköänne. Minulla on hyvä Veli Venäläinen kaveri mutta mikä on näiden ryssien motiivi täällä ohkolan sairaalassa.
Kumma kun löi ryssä V.T litoa 1800 milliä ja risperidon mitkä on myrkkyjä. Kerta viikkoon kusikoetta ja verikoetta myrkytysvaaran takia silmäni meni verenpainme lääkkeen takia kun saastat tapettavat sadistit pakottti ottamaan lääkkeen mistä silmäni meni.Toimikaa jo perkele jengini ja tehkää jotain.Nämähän yrittää litolla tappaa minut tai ainakin vammauttaa. Ja verenpaine lääkkeestä veivät silmät. Olisihan kumma sattuma jos olisi kaihi juuri samalla puhjennut kun lääke vaikutti
Tuntuu kummalta että Iso Antti olisi saanut minut kidutettavaksi. Antin pomo oli pisaran pomo Pekka Vauromaa ketä papiksi sanoivat ja venäläinen talonmies oli Andrei. Kuka niistä oli minut kidutukkseen järjestämässä, Andrein olisi pitänyt tehdä selväksi ettei talo ollut raitis . On samarian johtaja Ismo Valkoniemi vastuussa koko kidutusreissustani panen koko firman muuten sekasin ja vedän tilille ellen saa asuntoa samariasta
Saatana kun saan kiinni sen saatanan kuka järjesti näin pitkän kidutukseni. Tulette varmuudella kärsimään saman minkä minä kidutte vielä kunnolla. Minua että hupia kiduta. Kymmeniä vuosia minua olette kiduttaneet.
Ryssiä ihmettelen kun V.T löi minulle pahat myrkyt ajatelkaa soturini että ryssät myrkyttää päälikköänne. Minulla on hyvä Veli Venäläinen kaveri mutta mikä on näiden ryssien motiivi täällä ohkolan sairaalassa.
Kumma kun löi ryssä V.T litoa 1800 milliä ja risperidon mitkä on myrkkyjä. Kerta viikkoon kusikoetta ja verikoetta myrkytysvaaran takia silmäni meni verenpainme lääkkeen takia kun saastat tapettavat sadistit pakottti ottamaan lääkkeen mistä silmäni meni.Toimikaa jo perkele jengini ja tehkää jotain.Nämähän yrittää litolla tappaa minut tai ainakin vammauttaa. Ja verenpaine lääkkeestä veivät silmät. Olisihan kumma sattuma jos olisi kaihi juuri samalla puhjennut kun lääke vaikutti
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti