Herätys kello 3,55 siitä vielä herätys kello 4,40 ja vielä nukkuen kello 5.05 asti eli katkonaista oli uneni. Nyt on kello 6.15 heräsin hyvin nuukkuneena. Menen vielä nukkumaan kohta, yritän nukkua aamupalaan asti. Menen alepaan ostamaan numero 3 lasit kun on nämä 2,5 lasit huonot en näe näillä kunnolla. Harmi kun en ottanut silmälääkäriltä numero 3 laseja järvenpään silmäasemalta.
Nyt lähden juomaan teen olin keittiöllä jo äsken mutta oli siellä joku jo kahvilla joten en päässyt teeveden keitoon.Nyt menen vielä nukkumaan yritän nukkua kello kahdeksaan aamupalaan asti. Kyllä on silmäni huonontunut ton verenpainelääkkeen syönnin jälkeen. Mikähän idea oli syöttää minulle tommoinen myrkkylääke. Kummasti meni tollasen lääkkeen jälkeen silmäni.
Oli lääkkeen nimi hoitsun mukaan AMLODIPIN ( AMLODIPIINI ). Googlaan nyt vielä ton lääkkeen en usko että olisi kaihi puhjennut juuri silloin, samaan aikaan kun tuli verenpainelääke. P . pamppu halusi mittailla juuri silloin verenpaineitani ja minulla ei ole ollut mitään häikkää verenpaineistani. Sanoivat kyllä että olisi ollut yläpaine hiukan koholla.
Mutta sanoin osasto 30 venakolle naislääkärille että parannan aeropista liikuntaani, suola pois , kahvi pois, energiajuomat pois. Eli muutan elintapojani ja lisään liikuntaani runsaasti. Olisin kaikella muulla tavalla parantanut vointiani kun lääkityksellä. Kun olen niin kovvasti lääkityksiä vastaan. Nyt syöttävät minulle 1 v 8 kk myrkkyjään, millä saatanan oikeudella. Kysynpä vaan teiltä saatanan Mengeleiltä ryssiltäkin ja kapo suomalaisilta hoitajilta ketkä ette ota ollenkaan kuuleviin korviinne sairasteluani.
JA ENNENKAIKKEA JÄTÄN MYRKKYLÄÄKKEET
LEMILVO 15 MG. PRIMASPANIN EHKÄ JÄTÄN 100 MG. SYDÄMMELLE. FELODOPIN 10 G. LITO MYRKLKY ON PAHA AAMUSTA 600 MILLIÄ JA ILLASTA 1200 MILLIÄ OLANTSAAPIININ KANSSA 20 MG. KYLLÄ TOI LÄÄKITYS MYRKYTTÄÄ MINUA LITOSSA VERI JA KUSIKOETTA KERTA VIIKKOON KAIKENLAISTA KILPIRAUHAS ARVOJA SUN MUUTA MYRKYTYSTILAA. MITÄ TOLLANEN MÄÄRÄ TEKEE 1800 MILLIÄ VUOROKAUDESSA .
YRITTÄVÄT MINULLE MYRKYTYSTILAA IHAN SELVÄSTI. JA KYLLÄ OLENKIN SAIRASTANUT 1V 6 KK PAHALLA TAVALLA PAHINTA RAAJOJEN VAPINAT KÄSISSÄ PAHIMMAT MIKÄ LEVINNYT JALKOIHINKIN. PÄÄNSÄRKY ON HELLITTÄNYT VARMAAN HELPOTTANUIT OIREET KUN JÄI POIS RISPERIDON TILALLE TULLEELLE OLANTSAPIINILLA. ON KYLLÄ PERKELE KUN EI TIEDÄ MINUSTA MITÄÄN OSASTO 30 LÄÄKÄRI I. T MITEN SAATANASSA SE VOI MINUA MILLÄÄN TAVALLA LÄÄKITÄ.
KATSOTAAN NYT KAUAN JAKSAN NÄIDEN SAATANOIDEN KANSSA KUIN SYYTTÄ TÄNNE MYRKYTETTÄKSI JOUDUIN SELKIN SAMARIAN PISARAN JUOPON KOKIN ANTTI RANINKANGAAN TAKIA LUKEKAA TEKSTEISTÄNI ON SILLE PALJON JUTTUA NIISTÄ KUSETTAJISTA.
Nyt lähden juomaan teen olin keittiöllä jo äsken mutta oli siellä joku jo kahvilla joten en päässyt teeveden keitoon.Nyt menen vielä nukkumaan yritän nukkua kello kahdeksaan aamupalaan asti. Kyllä on silmäni huonontunut ton verenpainelääkkeen syönnin jälkeen. Mikähän idea oli syöttää minulle tommoinen myrkkylääke. Kummasti meni tollasen lääkkeen jälkeen silmäni.
Oli lääkkeen nimi hoitsun mukaan AMLODIPIN ( AMLODIPIINI ). Googlaan nyt vielä ton lääkkeen en usko että olisi kaihi puhjennut juuri silloin, samaan aikaan kun tuli verenpainelääke. P . pamppu halusi mittailla juuri silloin verenpaineitani ja minulla ei ole ollut mitään häikkää verenpaineistani. Sanoivat kyllä että olisi ollut yläpaine hiukan koholla.
Mutta sanoin osasto 30 venakolle naislääkärille että parannan aeropista liikuntaani, suola pois , kahvi pois, energiajuomat pois. Eli muutan elintapojani ja lisään liikuntaani runsaasti. Olisin kaikella muulla tavalla parantanut vointiani kun lääkityksellä. Kun olen niin kovvasti lääkityksiä vastaan. Nyt syöttävät minulle 1 v 8 kk myrkkyjään, millä saatanan oikeudella. Kysynpä vaan teiltä saatanan Mengeleiltä ryssiltäkin ja kapo suomalaisilta hoitajilta ketkä ette ota ollenkaan kuuleviin korviinne sairasteluani.
JA ENNENKAIKKEA JÄTÄN MYRKKYLÄÄKKEET
LEMILVO 15 MG. PRIMASPANIN EHKÄ JÄTÄN 100 MG. SYDÄMMELLE. FELODOPIN 10 G. LITO MYRKLKY ON PAHA AAMUSTA 600 MILLIÄ JA ILLASTA 1200 MILLIÄ OLANTSAAPIININ KANSSA 20 MG. KYLLÄ TOI LÄÄKITYS MYRKYTTÄÄ MINUA LITOSSA VERI JA KUSIKOETTA KERTA VIIKKOON KAIKENLAISTA KILPIRAUHAS ARVOJA SUN MUUTA MYRKYTYSTILAA. MITÄ TOLLANEN MÄÄRÄ TEKEE 1800 MILLIÄ VUOROKAUDESSA .
YRITTÄVÄT MINULLE MYRKYTYSTILAA IHAN SELVÄSTI. JA KYLLÄ OLENKIN SAIRASTANUT 1V 6 KK PAHALLA TAVALLA PAHINTA RAAJOJEN VAPINAT KÄSISSÄ PAHIMMAT MIKÄ LEVINNYT JALKOIHINKIN. PÄÄNSÄRKY ON HELLITTÄNYT VARMAAN HELPOTTANUIT OIREET KUN JÄI POIS RISPERIDON TILALLE TULLEELLE OLANTSAPIINILLA. ON KYLLÄ PERKELE KUN EI TIEDÄ MINUSTA MITÄÄN OSASTO 30 LÄÄKÄRI I. T MITEN SAATANASSA SE VOI MINUA MILLÄÄN TAVALLA LÄÄKITÄ.
KATSOTAAN NYT KAUAN JAKSAN NÄIDEN SAATANOIDEN KANSSA KUIN SYYTTÄ TÄNNE MYRKYTETTÄKSI JOUDUIN SELKIN SAMARIAN PISARAN JUOPON KOKIN ANTTI RANINKANGAAN TAKIA LUKEKAA TEKSTEISTÄNI ON SILLE PALJON JUTTUA NIISTÄ KUSETTAJISTA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti