keskiviikko 12. elokuuta 2020

Iltasta tarinaa Ohkolan sairaalasta.

Oli iltapala ja lääkkeet äsken tiedättekin mitä lääkkeitä työntävät minuun LITO 1200 milliä ja olantsapiini 20 mg menee myrkkylääke litoa vielä aamustaa 600 milliä yhteensä menee myrkky LITOA 1800 MILLIÄ aamusta menee vielä LEMILVO 15 MG.  JA FELODIPIN 10 MG..

Että kyllä on myrkkyjä ei ihme että on kusi ja verikoetta kerta viikkoon. Jossainpäin annetaan lääkkeitä että tervehdytään sairauksiin. Mutta miettikää tätä suomen ja ryssä lääkäreiden organisaatiota minun myrkyttämisesäni.Olen yrittänyt saada selvyyttä mikä on näiden motiivi. Elleivät sitten ole ryssälääkärit ja suomi luopiot pelkästään sadisteja. Muuta en oikein osaa ynnätä kuin ei ole raha tekijänä minulla juuri maksoin tänään 591,18 e hoitomaksua. Ihmettelen miten ryssä V.T lääkäri määräsi minulle myrkyn pitoisuuden 1800 milliä LITOA sekä risperidon myrkyn.

Yrittivät varmaan saada minulle myrkytystilaa. Miksi kun olen käyttäynyt hyvin töissä olleen ja kuinka hupioa jouuin tänne lukekaa selkin samarian kusetuspaikasta hullun Antti kokin takia kun piti olla selkin samarian paikka raitis. Kokki Antti sekoili jatkuvasti poliisia ja ambulanssia soitellen sinne. Mikseivät Antille soittaneet  apua. Oli siellä venäläinen talonmies onko kaikki ryssien suunnitelmaa. Muuten en ymmärrä miksi ryssät minua kiusaa osastolta toiselle siirtelevät jatkuvasti. Ja tota ette saatanan ryssän perkeleet anteeksi saa että aloitte minut myrkyttämään. Vuoden sairastelin pahasti suomi saatanan hoitajat eivät mitään kantaa ottaneet sairasteluuni. Teidät kaikki pitäisi lyödä uuniin espooseen. Oli minulla kaksi uunia vierekkäin

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...