torstai 13. elokuuta 2020

Aamusta tarinaani elämästäni. Sellijumppia tehden etunojapunnerruksia, lankutuksia, reisivenytyksiä ,varjonyrkkeilyjä.

Heräsin kello 4 siitä uudestaan kello 5,32 olin kuulevani naishoitajan sanovan kanslian ovelta että olisin käynyt 6 kertaan vessassa. Voi olla että käsitin väärin kuulin vaan niin sen sanovat.  Nehän nukkuu sohvalla monetkin., voihan olla että kuulin väärin.

Kuulen vaan yleensä oikein kun juuri menin kanslian ohi en voinut väärin kuulla. Mutta antaa asian hautua en ota asiaa puheeksi,  kun ei ollut asia tarkoitettu minun korvilleni varmaan. Puhui naishoitaja J. mieshoitajalle en nyt ota asiaa puheeksi puheitaan.

Vedin sellijumppaa aamusta varjonyrkkeilyjä, sekä lankutuksia, ja reisivenytyksiä,  lisäksi tein aitajuoksija venytyksiä maassa istuen, teen edelleen venytyksiä. Minulla on vaan niin tarkka korva ja kun puhui naishoitaja niin kovalla äänellä.

Tuli eilen hallitukselta kasvomaskien pitämis suosituis.Pelkäävät koronaviruksen vaaran jatkuvan.

On minulta käsivarret  pienentyneet hauis ja ojentajat. En ole salilla päässyt  käymään pitkään aikaan kyllä sitä kasaan menee kroppa. Alan taas käymään salilla kun se alkaa kaikilla  kimpassa olemaan.

Kyllä sitä kehittyy kimppasalilla,  siinä innostuu kimpassa vääntämään on se aina mukavampaa yhdessä treenata.

Vedin 6x60 etunojapunnerruksia sekä lankutuksia myös aitajuoksija  venytyksiä ja sormia varpaisiin. Olisi mennyt  etunojia perinteinen 90 toistoakin  mutta vedin useita sarjoja. Olen jumpannut aamusta aikasin monia liikkeitä. Voimaa ja venyttelyjä, vedin tiukkoja liikkeitä pienellä  tauolla tekee hyvää melkein superina tehdä liikkeet. Nyt yritän mennä vielä nukkumaan tunniksi jos vaan uni tulisi. Väsyttää minua vielä niin kovasti kun heräilin kuselle yöllä. Kyllä tästä uni karisee kun koneella olen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...