Kello on jo 20.37 oli iltapala ja lääkkeet kello 19. Alkaa lääkkeet väsyttämään pikkuhiljaa oli hyvä ilapala.Olikin hiukan nälkä illasta nyt käyn nukkumaan kun ei silmä tavoita tekstiä kunnolla joudun tarkentamaan tekstin, jotenkin on ollut silmäni paremmat.
Alkaa väsy painamaan silmiä alan nukkuman kohta harmi kun noi lääkkeet on niin aikasin katsoisin telkkaa pitempään. Mutta kun ei tule kirjoittelusta mitään. On silmäni noin huonot verenpaine lääkkeestä johtuvaa. Lopetettiin se myrkkylääke puhui kaihista lääkäri silmäasemalla. Mutta oli niin kumma puoskari se lääkäri en tollasen operoitavaksi mene jos joutuu kaihileikkaukseen
Sanoi tuttuni ettei kaihi puhkea parissa päivässä vaan kypsyy se vuosia, ja miten olisi silmäni juuri mennyt huonoon kuntoon kun löivät verenpaine lääkkeen. Kumma olisi sattuma sille. Meinasin jo nukkua äsken sängyllä. Nyt menen nukkumaan Kello on nyt 21,02
Alkaa väsy painamaan silmiä alan nukkuman kohta harmi kun noi lääkkeet on niin aikasin katsoisin telkkaa pitempään. Mutta kun ei tule kirjoittelusta mitään. On silmäni noin huonot verenpaine lääkkeestä johtuvaa. Lopetettiin se myrkkylääke puhui kaihista lääkäri silmäasemalla. Mutta oli niin kumma puoskari se lääkäri en tollasen operoitavaksi mene jos joutuu kaihileikkaukseen
Sanoi tuttuni ettei kaihi puhkea parissa päivässä vaan kypsyy se vuosia, ja miten olisi silmäni juuri mennyt huonoon kuntoon kun löivät verenpaine lääkkeen. Kumma olisi sattuma sille. Meinasin jo nukkua äsken sängyllä. Nyt menen nukkumaan Kello on nyt 21,02
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti