torstai 13. elokuuta 2020

Tarinaani illasta ohkolan sairaalasta.

Kello on jo 20.37 oli iltapala ja lääkkeet kello 19. Alkaa lääkkeet väsyttämään pikkuhiljaa oli hyvä ilapala.Olikin hiukan nälkä illasta nyt käyn nukkumaan kun ei silmä tavoita tekstiä kunnolla joudun tarkentamaan tekstin, jotenkin on ollut silmäni paremmat.

Alkaa väsy painamaan silmiä alan nukkuman kohta harmi kun  noi lääkkeet on niin aikasin katsoisin telkkaa  pitempään. Mutta kun ei tule kirjoittelusta mitään. On silmäni noin huonot verenpaine lääkkeestä johtuvaa. Lopetettiin se myrkkylääke puhui kaihista lääkäri silmäasemalla. Mutta oli niin kumma puoskari se lääkäri en tollasen operoitavaksi mene jos joutuu kaihileikkaukseen

Sanoi tuttuni ettei kaihi puhkea parissa päivässä vaan kypsyy se vuosia, ja miten olisi silmäni juuri mennyt huonoon kuntoon kun löivät verenpaine lääkkeen. Kumma olisi sattuma  sille. Meinasin jo nukkua äsken sängyllä. Nyt menen nukkumaan Kello on nyt 21,02

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...