Varjonyrkkeilyjä monta sarjaa monon nostoja monia sarjoja, iskuja nopeudella nyrkkiliikkuen elipyörien olkapään kanssa eritahtiin. Olkapääni pyörii mutta nyrkki pysyy paikallaan. Kumma kun ei sitä ole kukaan osannut tehdä. Ketkä on sitä yrittänyt onko se noin vaikea liike. Mikä on maanihmisissä eikö niillä ole ollenkaan niveliä käsissään.
Onneksi on tunnin päästä ruokailu tulisi nyt hyvä ruoka naudanlihapihvi olisi hyvä. Tuntuu tulevan useasti samaa ruokaa.
Huomasin juuri että oli roskiksessa vissiin kusi en kyllä muista siihen kusseeni. Mutta ei siinä muuta märkää voi olla olen kyllä kussut siihen muulloinkin. Kerran olin vissiin kussut ison pöytäni taakse sähkörasioitten päälle melkein. Kuivasin silloin likasiin kalsareihin kuseni, nurkasta ihmettelin miten kusi oli päässyt pöydän taakse ellei sitä joku ole kaatanut sinne. Jää pyödän ja seinän väliin noin 20 senttiä rakoa siihen ei mahdu kuselle. Eli onko joku tehnyt taas minulle jäynää.
Kyllä on perkelettä kun pitää ottaa LITON takia ja muidenkin lääkkeiden takia kilpirauhasarvojen takia verikokeita ja muidenkin sairastumisien takia. Miksi saatanoiden lääkäreiden ja hoitajien takia. otetaan verikokeita. Miksi nämä sadistit haluaa minut sairastuttaa. Miten tämmöisiä elukoita voi olla. Pitävät vielä itseään lääkäreinä ja hoitajina.Meillä lääkkeet parantaa ihmisiä, täällä niillä sairastutetaan. Niinkun minäkin olen pahasti sairastunut. Yli vuoden sairastanut mihin ei ole hoitajat eikä lääkärit kantaa ottanut. Lisäävät vaan lääkkeitä silmät varmaan veivät verenpainelääkkeillä. Ainakin meni silmät samaan aikaan kun lääkeeni pakotettiin ottaa . Miten voi saatanat hoitajat pakottaa joku verenpainelääke ottamaan eiköhän se ole minun asiani mitä suuhuni syön.
Sanoo Kapot hoitajat että lääkärit määrää mitä helvettiä se kuuluu jollekkin puoskarille Mengelelle mitä nämä tuntuu olevan. Kun myrkyttävät herkkiä ihmisiä kun minäkin olen vaan herkkä alkoholist.
Onneksi on tunnin päästä ruokailu tulisi nyt hyvä ruoka naudanlihapihvi olisi hyvä. Tuntuu tulevan useasti samaa ruokaa.
Huomasin juuri että oli roskiksessa vissiin kusi en kyllä muista siihen kusseeni. Mutta ei siinä muuta märkää voi olla olen kyllä kussut siihen muulloinkin. Kerran olin vissiin kussut ison pöytäni taakse sähkörasioitten päälle melkein. Kuivasin silloin likasiin kalsareihin kuseni, nurkasta ihmettelin miten kusi oli päässyt pöydän taakse ellei sitä joku ole kaatanut sinne. Jää pyödän ja seinän väliin noin 20 senttiä rakoa siihen ei mahdu kuselle. Eli onko joku tehnyt taas minulle jäynää.
Kyllä on perkelettä kun pitää ottaa LITON takia ja muidenkin lääkkeiden takia kilpirauhasarvojen takia verikokeita ja muidenkin sairastumisien takia. Miksi saatanoiden lääkäreiden ja hoitajien takia. otetaan verikokeita. Miksi nämä sadistit haluaa minut sairastuttaa. Miten tämmöisiä elukoita voi olla. Pitävät vielä itseään lääkäreinä ja hoitajina.Meillä lääkkeet parantaa ihmisiä, täällä niillä sairastutetaan. Niinkun minäkin olen pahasti sairastunut. Yli vuoden sairastanut mihin ei ole hoitajat eikä lääkärit kantaa ottanut. Lisäävät vaan lääkkeitä silmät varmaan veivät verenpainelääkkeillä. Ainakin meni silmät samaan aikaan kun lääkeeni pakotettiin ottaa . Miten voi saatanat hoitajat pakottaa joku verenpainelääke ottamaan eiköhän se ole minun asiani mitä suuhuni syön.
Sanoo Kapot hoitajat että lääkärit määrää mitä helvettiä se kuuluu jollekkin puoskarille Mengelelle mitä nämä tuntuu olevan. Kun myrkyttävät herkkiä ihmisiä kun minäkin olen vaan herkkä alkoholist.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti