lauantai 8. elokuuta 2020

Olen tehnyt sellijumppaa pitkin aaamua. Tekee tiukat juimpat niin hyvän säväyksen etunojapunnerruksia monia sarjoja 50- 90 ,lankutuksia erisarjoja. Venytyksiä monia liikkeitä.

Varjonyrkkeilyjä monta sarjaa monon nostoja monia  sarjoja, iskuja nopeudella nyrkkiliikkuen   elipyörien olkapään kanssa eritahtiin. Olkapääni  pyörii mutta nyrkki pysyy paikallaan. Kumma kun ei sitä ole kukaan  osannut  tehdä. Ketkä on sitä yrittänyt onko se noin vaikea liike. Mikä on maanihmisissä eikö niillä ole ollenkaan niveliä käsissään.

Onneksi on tunnin päästä ruokailu tulisi nyt hyvä ruoka naudanlihapihvi olisi hyvä. Tuntuu tulevan useasti samaa ruokaa.

Huomasin juuri että oli roskiksessa vissiin kusi en kyllä muista siihen kusseeni. Mutta ei siinä muuta märkää voi olla olen kyllä kussut siihen muulloinkin. Kerran olin vissiin kussut ison pöytäni taakse sähkörasioitten  päälle melkein. Kuivasin silloin likasiin kalsareihin kuseni, nurkasta ihmettelin miten kusi oli päässyt  pöydän taakse ellei sitä joku ole kaatanut sinne. Jää pyödän ja seinän väliin  noin 20 senttiä rakoa siihen  ei mahdu kuselle. Eli onko joku tehnyt taas minulle jäynää.

Kyllä on perkelettä kun pitää ottaa LITON takia ja muidenkin  lääkkeiden  takia kilpirauhasarvojen takia verikokeita ja muidenkin sairastumisien takia. Miksi saatanoiden lääkäreiden ja hoitajien takia. otetaan verikokeita. Miksi nämä sadistit haluaa minut sairastuttaa. Miten tämmöisiä elukoita voi olla. Pitävät vielä itseään  lääkäreinä ja hoitajina.Meillä lääkkeet parantaa ihmisiä, täällä niillä sairastutetaan. Niinkun minäkin olen pahasti sairastunut. Yli vuoden sairastanut mihin ei ole hoitajat eikä lääkärit  kantaa ottanut. Lisäävät vaan lääkkeitä silmät varmaan  veivät verenpainelääkkeillä. Ainakin meni silmät samaan aikaan kun lääkeeni pakotettiin ottaa . Miten voi saatanat hoitajat pakottaa joku verenpainelääke ottamaan eiköhän se ole minun asiani mitä suuhuni syön.

Sanoo Kapot  hoitajat että lääkärit määrää mitä helvettiä se kuuluu jollekkin puoskarille Mengelelle mitä nämä tuntuu olevan. Kun myrkyttävät herkkiä ihmisiä kun minäkin olen vaan herkkä alkoholist.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...