perjantai 7. elokuuta 2020

Kummasti muuttui S. P.rauhoittui se ja muuttui muutenkin sanoin sille että taisi JUMALA sitä koskettaa. Kuoli S.P. sen jälkeen haikea olo tuli sen kuoleman johdosta niin kuin aina kun joku kuolee

Vedin sellijumppia heti herättyäni varjonyrkkeilyitä  sekä etunojapunnerruksia ja lankutuksia. Tein myös venytyksiä pitkiä toistoja.  Olen jatkanut etunojapunnerruksia sekä lankutuksia ja varjonyrkkeilyitä koneella olon ohella.. Kunnon lämpöä tuli pintaan.

Kävin juomassa parit teet vielä on minulla pari pussia jäljellä. Kahvi onkin minulta loppu mutta ei haittaa kun en tykkää kahvista. On kahvi täyttä  myrkkyä,  välillä sitäkin tulee juotua. Mutta vähemmän juon kahvia, paineet hakkaa ja päätä särkee, ja muitakin oireita tulee.

Pahus kun tuli niuvasta uusi kaveri mustalainen, pummasi se  heti aamusta minua kaupoille. Sanoin etten kaupoille hänelle enkä muille mene. On siinä ikeessä aina,  toisten rahoja joutuu plaraamaan.

Jos sattuu jotain rahojen kanssa tunnusluvut voi hävitä.  Kyllä saa tumma kavei odottaa kauppapäivää tai kanttiinia. Ei sillä ole niin kiire kauppaan tai kanttiiniin. Eiköhän S. ole luvat se saa käydä nuorempana.  Muutenkin ihmettelen kun se hatkasi ja heti oli sillä taas luvat. Miten helvetissä täällä menee asiat kun tollalailla tulee luvat. Sama ulkomaan kaveri löi se leuat säpäleiksi osasto 30 vanhalta mieheltä S. P kuka kuolikin juuri äsken ei toki ulkomaan kaverin lyönnistä. Olihan S.P monen mielestä vittumaisen miehen maineessa. Minultakin rikkoi lasit kun tuli S. P vainaa takaa   ja sanoi poliisi ja puristi takaapäin lasini rikki. No loppu S.P lusiminen pitkään sekin oli kiinni linnoja kierrellyt vuosia. Kummasti kun sanoin osasto 30 että taisi JUMALA sitä koskettaa tiemme lähenivät sen kanssa. Muuttui S.P kummasti rauhoittui se ja muuttui se inhimilliseksi.

Toivotaan että nyt usko laakista etten kaupoille hänelle mene, mustalaiselle. Vaikka kuinka ruikuttaa tumma minua kaupoille en mene sinne sanon että on selkäni kipeä ja silmäni pois pelistä. Kyllä saa se jollain muulla konsteilla järjestää kauppansa. Odottaa vaikka kantiini päivää.

On huonoja kokemuksia kaupalla  käynneistä menee  rahat sekasin ja jää maksut maksamatta. Enkä sitäpaitsi jaksa kävellä kaupoille. Kun selkäni reistailee ehkä siitä kun se puntilla meni maastavedossa Seutulantyösiirtolassa. Muuta en keksi säryn syyksi. Vedin maastavedossa ilman hihnoja 240 kg kaveri sanoi että vdän sumolla 40 kg enemmän. Vedin noin 170 kg  sumolla putosin tangon päälle ja siitä selkä prakasi  mutta nouisin siitä hetken päästä pystyyn ja  selkä oli kunnossa mutta jäi siitä niinkun issias vaiva jos se siitä jäi. En muuta keksi selkäni säryn syyksi,  on selkäni noin kerran vuoteen kipeä, maastavedon jätin puntilta. Nyt on ollut selkä kipeä pitkään, varmaan lankutuksista johtuen se käy niin kovasti selän päälle.

Harmi kun en minäkään jaksa kaupoille mennä olisin tarvinnut proteiini juomia olisi ne olleet hyviä tarvitsee kroppani proteiinia kun se on rakenneaine

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...