maanantai 3. elokuuta 2020

Ostin paketin kahvia pyysin vittuilijat T. naisen ja uhoovan kaverin keitin pannun täyteen kahvia pummaajakin tuli kahville rauhotin porukan fiiliksiä kaikille kahvia tarjoamallla.

Oli keittiöllä lepposa fiilis kaikilla J kaverikin oli rauhallinen eihän se varmaan kanssani halua vääntää. Jos sille joku sanoo  että olen  taponkin lusinut, olin siihen sitten syyllinen tai en olisi pitkän tappotuomion jutussa asioita otettava huomioon.

On J. kaveri nyt kumman rauhallinen kun olimme porukan kanssa keittiöllä kahvilla. Ei tullut uhkaamaan se minua yks ykkösellä on helppo uhota täällä kun aina katsovat minut syylliseksi.Meni tänäänkin J saatana valehtelemaan hoitajalle käytävälle että minä vittuilen. Saisi vaikka ulkomaan kaveri kopauttaaa sekopäätä valehtelijaa.  Minun käteni on sidotut vituttaa kyllä tämmöiset saatanan pölvästit valehteliojoita vielä on porukka ja miten sitten tekee hoitajat raporttejaan. Kun minäkään en ole oikein  hyvissä väleissä lääkäreiden ja hoitajien kanssa. Nyt alan lähtemään ulkotöiden keittiölle. Palataan töitten jälkeen asiaan ja yritän kirjoitella asiaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...