perjantai 28. elokuuta 2020

Otin iltalääkkeen en ole viitsinyt huijata lääkkeenotossa kun ottavat henkilökunta kusi ja verikoetta kerta viikkoon näkevät siitä etten syö lääkkeitä. Olen siis syönyt sadistien lääkkeet.

 Olen monesssa paikassa sylkenyt lääkkeet pois mikä on kyllä ihan ristiriittainen asia  kun olen henkilökunnan mielestä hyvässä kunnosssa vaikken syökkään mitään.. Miettikää nyt sitäkin miten on niin ristiriitinen asia. Tein eilen selväksi ulkopuolisen lääkärin kanssa etten syö lääkkeitä. kun lähden talosta.

 Olen niin hyvä näyttelijä psykoa. skitsoa. maniaa. masentunutta. Kaikki käy minulta siksi ihmettelen miksi pakotetaan syömään minun lääkkeitä. Lukekaa mitä olen kirjoittanut  henkilökunnasta ja lääkkeistä..

Näitten saatanoiden motiivi pitää kyllä selvittää. On tämä vaikeaporukka eivät meinaa paljastaa tosiaan. Mutta olenhan tehnyt  niin kauan tutkivaa journalismiani. Kunhan ei noi silmät menisi  kokonaan kun nyt ne on huonot.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...