tiistai 11. elokuuta 2020

GOLOMBIAN KARTELLI .KOROKORO VIRUS. LEVIÄÄ KULOVALKEAN TAVOIN KAATUKAA KADOTETUT SIELUT

Tulin ulkotöiden keitttiöltä osastolle tein keittiöllä tiskaten ja kahvinkeiton.. Hyvin meni duunit pari tuntia siinä olen. Eipä toi rasita minua, silmät oli tänään paremmat mutta kun olin ulkona alkoi silmät oirehtia. Ei kestä ulkoilmaa silmäni auringon paiste tuntuu olevan pahaksi. Koneeni tekstinikin on vaikea lukea.

Puhuin kavereille kuinka ei tarvitse kolombiassakaan poltella satoja kun lapset kerää laillista huumetta kahvia, kun suomalaisetkin juo vissiin eniten kahvia. Yhden kahvin viljelijän ampuivat Bablo  Escobarin vai olikohan muutakin Bablon touhuissa. No semmoista se on kuka mitenkin omaisuutensa tekee. Ha hah hah Paskanen oli Bablon loppu. Minä olisin niin kaukana pääkallopaikasta. Pitäisin matalaa profiilia kun en itse edes vedä huumeita minulle kelpaa konjakki.

Kumma kun poikani otti eilen yhteyden sanoi se viestissään ettei ehdi se puhua. Toivotaan että pääsisin sen perheeseen. Ja toki jos espanjaan pääsisin mukaan, en kusisi tähän maahan päinkään tämä on kirottu maa ja kirottu kansa. Niin paljon olen kärsinyt tässä sadistien maassa. Lukekaa blogistani  on siellä paljon jutttu kiduttamisestani.

SAISI NYT JUMALA RANGAISTA KUNNOLLA  SUOMEA KORONAVIRUKSELLA SAISI KAATUA JENGIÄ KUNNOLLA TARTUTTAISIVAT KUNNOLLA TOINEN TOISEENSA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...