tiistai 11. elokuuta 2020

Aukesi potilaskeittiö kello 6 pääsin teelle- Siitä aamupala ja lääkkeet ,MYRKKYÄ LITOA JA MUUT MYRKYT PÄÄLLE. MISTÄ OLEN SAIRASTUNUT PAHASTI.

Kävin kanttiinissa ostin jäätelön  suklaata energiajuoman teetä ja hunajaa. Lähden ruuan jälkeen paivällä töihin. Hyvä niin tulee muuten ihan mökkihöperöksi. Eipä tuolla ulkotöiden keittiöllä  paljon töitä ole. Tiskaan koneella ja keitän parit kahvit päivällä kun menen  töihin ja poislähtiessä töistä toiset kahvit.

Tulisi nyt tuttu J. V lomilta on noi muijat nipottajia. Mutta kyllähän naistenkin kanssa tulee toimeen. J.V antoi minun käyttää tietokonetta työmaalla jäi siihen aikaa hyvin. Meni hyvin työmaalla aika koneella kirjoitin blogiani Elämäni Tarinat Alfa  ja  Omega Alku  ja  Loppu. Suosittelen lukemaan on pahaa tarinaa kiduttamisestani vuosissa. Kummma ettei kansakunnat tee mitään minun kiduttamiselleni monessa paikassa. Ampukaa ilmaan koko suomi. On mennyt tämä maa ihan vituiksi vuosiin. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...