lauantai 8. elokuuta 2020

Vielä tarinaa tällepäivälle ruokailu kasviskeitto jälkiruoka oli mustikkapiirakkaa.

Oli kevyt ruoka mutta hyvä ruoka täytyy puhua hoitajille kun pelkää ne minun olevan Helvetin Enkeli kun tuli minulle postissa kirje Helvetin Enkeleiltä. Missä oli muoviin pakattuna kahdenlaatuisia pillereitä. Hoitaja H sanoi hävittäneensä pillerit kun oli ne sulaneet yhteen paketissa. Kummallisia  posteja tulee mínulle ekaksi Enkeleiltä ja sitten kuolleelta  S.P  tuli asianajajalta pyynti ottaa yhteyttä. S.P ei enään tarvitse asianajajaa sillä oli juttu meneillään kun ulkomaan kaveri H murskasi sen leuan.

Toki ymmärrän karman lain kun  S.P rikkoi lasini tuli se osasto 30 takaapäin sanoi se poliisista ja puristi takaapäin lasini rikki. Eihän nyt lasini kalliit olleet mutta hyvät ykköslasini.

Joka  tapauksessa Si .P siunasin osasto 30 sanoin S.P  että JUMALA  kosketti sinua muuttui S.P  todella silmissä. Semmoinen rauha säteili S soitteli se usein minulle. Tiesin heti S menehtyneen kun aamusta näin lipun puolessa tangossa.

Joka tapauksessa S.P  loppui lusiminen ja hullujenhuone reissut. Kyllä ryssät S kiusasi viemällä siltä vapaudet kerrankin.

Kirjoitan nimikirjaimilla kun se olisi ollut S.P  mieleen. Jos omaisetkin lukisivat tekstejäni tietäisivät S. P. saaneen rauhan. Oli yksi etunimi kerran niin vääryydellä ottivat minulta koneeni kuukaudeksi pois valitin hallinto-oikeuteen valviraan ja potilasasiamiehelle sain koneeni heti takasin. Miettikää näitä väärintekijöitä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...