lauantai 8. elokuuta 2020

Muisto kirjoitus vanhanliiton venkulan kuoleman johdosta.

En ollut muistaakseni lusinut koskaan S. P kanssa oli se minua muutaman vuoden vanhempi. Kuoli S.P äkkiä lähestyi tiemme  kun sitä siunailin ossasto 30 muuttui sen käytös.Kummasti tuli siitä ihan kunnon kaveri.

Harmi kun en uskalla S.P nimeä laittaa etteivät taas vie konettani kun kerran veivät sen kuukaudeksi. Valitin koneeni viennistä Hallinto- Oikeuteen Valviraan  ja potilasasiamiehelle. Sain koneeni heti takasin. Se oli ihmisoikeusrikos koneeni vienti. Teenhän tutkivaa journalismiani pitää minulla olla oikeuteni kirjoitella.Ja se on varma muuten mennään käräjille, ja sen takaan että minä kerään potin.

Rauha S.P  Sielulle pääsi Simo rauhaan ohkolan sairaalasta. Kyllä simoa olikin kiusattu. Pitkään en Simoa muualta tuntenut kun kellokoskelta ja ja täältä Ohkolasta. Oli Simosta jengi mitä mieltä sitten oli. Kummasti sen tyyli muuttui kun siunasin sitä panemalla käden sen päälle. Sanoin viellä Simolle että JUMALA kosketti sitä. Tarkoitin rakkauden kosketustani. Minkä Simokin sai kokea.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...