sunnuntai 27. syyskuuta 2020

Ohkolan iltaa iltapala ja lääkkeet. Hiljaiseloa tälle päivälle pari kertaa olin ulkona.

Otin silmätipat ja nenä sumutteen äsken jo olisi ne ollut kello 22. Hyvä että sain tipat jo  nyt pääsen nukkumaan kohta kunhan jaksan kirjoitella tämän stoorin loppuun. 

Alkaa lääkkeet väsyttämään kovasti jo nyt en varmaan jaksa paljonkaan kirjoitella  kun silmä lupsahtelee jo kiinni. Nyt suljen koneeni alan taas aikasin kirjoittelemaan  yöllä tarinoitani .  Elämäni Tarinaa  Alfa ja Omegaa Alku ja Loppu.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...