tiistai 29. syyskuuta 2020

Tulin juuri ulkotöiden keittiöltä hommista. Tuli minulle kolme päivää karenssia koneella. Ihan asiallisia olen kirjoitellut. MIksi lyövät poikki kun on suomessakin sananvapaus

 Eipä tähän tai facebookiin voi kirjoitella mitään kun on heti karenssia miksi ymmärrän kun niin monet ovat lopettaneet koko facebookin. Vetää joku herneen nenäänsä jutuista. Miksi faceen klrjoittelisi paskaa ei totuuksia kaikki kestä.

Toiset kirjoittaa aika kovaakin tekstiä eivätkä karenssia saa. Minusta pitää saada kirjoittaa asiat niiden oikeilla nimillä puhutaanhan siellä nimeltä mainitsemattomia tyyppejä huumepisneksiäkin tehneet.Kerrotaan niistä nimillä ja kuvilla kaikki, kysynpä vaan miksi näin on.

Mikä tämmöisen facebookin tehtävä on jos paskan lässyttämisellä tämä tienaa. Onhan toki siellä paljon asiaakin en sitä kiellä.On vaan niin vaikea tietää mikä on sopimatonta tekstiä. Minä olen vaan tottunut kirjoittamaan niinkun asiat on. Sotii periaatteitani vastaan vääristellä asioita.

Pitäisi vielä lähteä kaupoille jos vaan on pyörä pihalla , en kävellen viitsi lähteä. Lukkoa ei ole meidän käyttämässä pyörässä. Onhan se vähän rimpulan näköinen pyörä siksi sitä ei kukaan vie.

Pitäisi hakea proteiinijuomia toki rahaakin pitää säästää kohta onkin eläke ja takuueläke tulee molemmat 7,10,2020 silloin pitää maksaa tämän talon maksu. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...