torstai 29. lokakuuta 2020

Aamusta tarinaa ohkolan sairaalasta. Rankkaa lusimista tämä minulle. Pakkohoitoa ja pakkolääkitystä.

 Aamutouhut on ohi oli äskenm ruoka ihmetteli taas hekilökunta kun syön niin vähän. 

Sano joku aamulla kokouksessa että oli toinen vessa tukossa. kävin vessassaoli se tukossa pumppasin vessaharjalla pytyn auki. En tiedä oliko niin sanottu leponez paska kun vääntää toiset hirveän jöötin pyttyyn ja jättää siihen paskan. Minä olen monta pyttyä avannut vessaharjalle pumpaten.Onhan nyt vessan toimittava kun paljon on porukkaa ja vessoilla kova käyttö.

Nyt alan lähtemään ulos ja siitä töihin kello 13 on minulla vaan kello 13-14 töitä virusvaaran takia. Kai henkilökunta on tyytyväisiä kun töissä käyn ja nytkin hoidin remonttimiehen hommia vessan kuntoon sain. Palataan asiaan töitten jälkeen kirjoitan silloin lisää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...