keskiviikko 18. marraskuuta 2020

Aamupala ja pakkolääkitys ABILIFY 20 MG FELODIPIN 10 MG SEKÄ LITO 300 MG MONIVITAMIINI 1 TABLETTI OLANTSAPIINI ILTA 20 MG. ILTA LITO 900 MG.

 Yritin puhua J.hoitajalle totuuksia lääkityksestä että millä oikeudella määrää lääkäri mielialalääkkeitä minulle ilman edes keskustelua potilaan ja lääkärin välillä. Sanoin myös ettei kenelläkään lääkärillä ole oikeutta määrätä minulle lääkkeitä. On ihan oma asiani olen ihan semmoinen kun olen päätäni ei ole oikeutta kenenkään kapo hoitajan ja Mengele lääkärin oikeus myrkyttää.

Kysyi J. hoitaja mitä kirjoitan sanoin kirjoittavani heistä raporttia niin kun ne kirjoittaa meistä paskaa niin paljon varmaan kun lääkäri sen mukaan määrää lääkettä. 

Kohta lähdemme punttisalille kello 9 on siihen vielä noin 10 minuttia aikaa. Tulee vetäjä meitä hakemaan toki osaan vetää jumppia ja punttisalia mutta kun pitää ohjaaja olla paikalla kun on yksi nuori tyttö mukanamme. Palataan asiaan salin jälkeen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...