perjantai 6. marraskuuta 2020

Huomasin sorsan olleen täynnä ja kustan roskiksessa. En muista kusseeni kumpaankaan, olen ollut unessa varmaan kun kusin niihin muuten muistaisin sen.

Heräsin kello 4,03 huomasin kusseeni roskikseen ja sorsakin oli kusesta melko täynnä. Kävin tyhjentämässä sorsani vessaan samalla kävin kusella. Toi LITO lääkitys lisää virtsaa näin hoitsu sanoi . 

Miksihän olin kussut roskikseen  olen ollut niin unenpöppörössä. En muuten olisi kussut roskikseen vaan sorsaan. Pitäisi minun käydä lohjan sairaalassa jossain kokeissa en sinne hevillä lähde kun oli viime  reissu vittumainen psykiosastolla hiidenpellosta huijasin syöväni lääkkeet lohjalla syljin ne aina vessanpyttyyn. Joka jaolla sanoivat että olen kunnossa kun syön lääkkeeni vaikka syljin kaikki vessanpyttyyn.

Passittivat minut heti hiidenpeltoon kun luulivat lääkkeen purevan vaikken syönyt siellä kokoaikana mitään lääkettä.

Olen niin hyvä näyttelemään voin näytellä mitä hulluutta tahansa skitsoa, psykoa, maniaa, masentunutta. Ihan vaan mikä vaan onnistuu minulta. Saan paljastettua hoitajien ja lääkäreiden epäpätevyyden tehdessään diagnoosejaan minustakin. Kun eivät osaa mukamas ammatti ihmiset  tehdä diagnoosejaan ja huomata ettei minua mikään nykyään vaivaa  kun on viinapiru kuollut päästäni.

Vihdin hiidenpellossakin huijasin yli puolivuotta syöväni lääkkeeni vaikka syljin ne vessanpyttyyn. Huomasi Janika nuori hoitaja sen ja meni se Tomakselle lääkärillemme sanomaan siitä. Puhuimme pitkään viinapirusta Tomas lääkärin kanssa oli Tomaskin sitä mieltä etten tarvitse lääkettä kun  terve olen. En nyt muista millä sanoille se ilmasi sen mutta lääkkeet se kuittasi pois minulta.

Ihmettelen miten voi toinen lääkäri todeta terveeksi niin kun apaulaisylilääkäri N.R hiekkaharjun kielokodossa sanoi että jos hän olisi sen paikan pomo potkisi hän minut heti sieltä ulos ja kun terve olet lähde terveitten pariin ja lääkkeethän olet lopettanut sanoin etten ole syönyt kokoaikana lääkkeitä.

MITEN NYT PESI APULAISYLILÄÄKÄRI  N.R KÄTENSÄ KOKO JUTUSTA VENÄLÄISETKÖ TÄTÄ ORGANISAATIOO PYÖRITTÄÄ . 

KUN VENÄLÄINEN  MIES LÄÄKÄRI  V.T MÄÄRÄSI  LITO MYRKKY LÄÄKETTÄ  SEKÄ RISPERIDON NIISTÄ SAIRASTUIN PAHASTI KUSI JA VERIKOETTA KERTA VIIKKOON . 

ON LITO TÄYSIN MYRKKY JA TOMMOISEN MÄÄRÄN VENÄLÄINEN V.T MINULLE LÖI SITÄ. OSASTOLLA 30 HOITAJAT EIVÄT MITÄÄN KANTAA OTTANEET SAIRASTELUUNI ON NE TÄYSIÄ SADISTEJA SIELLÄ . 

MITÄ  IHMETTELIN KUN NÄKIVÄT SAIRASTELUNI  LÄÄKKEISTÄ. PAHAT VAPINAT HÄIRITSIVÄT MINUA UNETTOMUUS VAIVASI MINUA . PUHUIN SEKSI ONGELMISTA EI PELANNUT MIKÄÄN EI HALUJA EIKÄ KYKYÄ OLLUT PÄÄNSÄRKYÄ JATKUVAA. KOKONAISVALTANEN KIPEÄ OLO.

 MENI OSASTOLLA 20 KUMMASTI SILMÄNI HUONOON KUNTOON KUN PAKOTTIVAT MINUT VERENPAINELÄÄKETTÄ SYÖMÄÄN ILMAN LÄÄKÄRIN JA MINUN SUUNNITTELUA, MIETTIKÄÄ MITÄ SAATANOITA NÄMÄ ON MITEN JUURI SILLOIN OLISI KAIHI PUHJENNUT MINULLE MITÄ OUTO SILMÄLÄÄKÄRI JÄRVENPÄÄN SILMÄASEMALLA SANOI.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...