sunnuntai 29. marraskuuta 2020

Tulee juuri korona viruksesta juttua suljetaan taas paikkoja. Tulisi nyt kuusi kertaa koro alkaisi jengiä sortumaan elontiellä. Kosminen säteily tulee se kovaa ja kaukaa.

Minä nautin JUMALAN rankaisusta ihmiskunnalle miksi paskaa tekevät minullekkin. Ovat kiduttaneet minua vähän liikaakin. Alkaa minulla olemaan tämä ristiriipunta jo mittani täyttymystä . Ja sen saatte vielä tuntea nahoissanne kun isku tulee.

Se on kosmista säteilyä tulee se kovaa ja kaukaa kaiken sortavana ei kiveä kiven päälle jää. Ihmiskunta on tuomittu tuhoon. Miksi eivät tee parannusta ja auta minuakin luuletteko taivaspaikkanne  lunastaneenne minua kiduttaen ei todella se niin mene. Helvettiin tienne vie ei se ole kun ajan kysymys saatte vähän esimakua tulevasta koro koro koro. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...