keskiviikko 9. joulukuuta 2020

Aamun avaus ohkolan sairaalassa. Aamupala ja lääkkeet myrkkyjään työntävät väkisin minuun. Sairastuttaen minut pahoin lääkkeillään.

 Oli aamupala ja lääkkeet sen jälkeen menee minulla ABILIFY 20 MG JA FELODOPIN 10 MG SEKÄ MYRKKY LITO 300 MG.   ILLASTA MENEE 600 MG LITOA LOPETTI OSASTON 20 NAISLÄÄKÄRI SEN 1800 MG  ALAS. MENEE ILLASTA VIELÄ MYRKKY OLANTSAPIINI 20 MG. 

Meni vissiin perille lääkkeiden aiheuttama sairastelu mikä litosta tuli paha verenvuto nenstäni ja nielustani. Lukekaa miten tekivät peijaksessa eivät saaneet vuotoa loppumaan vaan seuraavana päivänä taas ambulanssiin ja kohti meilahtea mistä avun vuotoon sainkin.

Menee vielä lohjan sairaalasta määräämä minirin kustaa säännöstelevä lääke minkä jätän väliin en ala siihen mitään lääkettä syömään jos kusettaa minua yöllä mitä helvettiä se kenellekkään kuuluu ja miksi siihen puuttuu lohjan sairaalan lääkäri.

 Onko niin että ei saa hoitaja nukkua kuka tuolla sohvalla näkyy pötkllään olevan kun kuselle menen. On minulla sorsa huoneessani mihin kusen öisin. Luki lohjan papereissa että kusen yöllä monta kertaa ja olen ollut  sekava. Helvetti kai nyt sekavaksi menin kun oli 1200 mg LITOA minulla parhaimmillaan illasta ja aamusta oli sitä saatanan myrkkyä 600 mg. Nyt on vointini parempi kun on kunnolla tiputettu LITO MYRKKYÄ lukekaa mitä kaikkea oireilua on tullut lääkkeistä minulle. 

Kondis kärsi pahasti silmät meni huonoksi varmaan verenpaine lääkkeestä ainakin sen kanssa meni silmäni ,minulla ei ollut mitään häikkää silmieni kanssa ennen lääkettä. Söi lääke silmäni hetkessä huonoksi, enkä muusta usko kun verenpaine lääkkeestä johtuvaksi,  kun samaan aikaan meni silmäni kun pakottivat verenpaine lääkkeen ottamaan. Minä en ollut edes lääkärin kanssa keskustellut verenpaineistani mitkä eivät huolestuttavia olleet. 

Miten helvetissä saavat hoitajat pakottaa ottamaan lääkkeen mikä ei vielä yhtään minulle sovi. Ja jos taas tosiaan vetoavat siihen että lääkäri määrää ,miksi määrää semmoisen lääkkeen että silmät menee pois melkein pelistä. Jos onkin alkavaa kaihia minulla mikä kumma lääke määrättiin minulle että kaihi laukesi sillä. En ole kyllä koskaan kuullut semmoista lääkettä olevan.

 On näiden tarkoitus ihan selvä minun myrkyttämiseni ei voi muuta olla kun monia sairauksia on minulle tullut tällä reissulla. Alkuun nämä sadistit pitivät minut semmoisissa lääkkeissä etten tiennyt mistään mitään kellokosken päässä. Ja sama jatkui täälläkin ohkolassa kusin pitkin käytäviä enkä löytänyt huoneeseeni, menin vieraisiin huoneisiin. 

Tiputettiin muistaakseni apulaisylilääkärin N.R kanssa lääkkeeni minimiin. Sama kaveri tuli kielokotoon hiekkaharjuun sanoi se kolme asiaa että jos hän olisi sen paikan pomo potkisi se minut heti ulos sieltä ja kun terve olet lähde terveitten pariin ja lääkkeethän olet lopettanut sanoin että ajat sitten.  

Otin vielä keskusteluun mukaan keravan pampun J.S että oli minulla todistaja, kun kusettaa nämä niin paljon. Nyt veti N.R itsensä kummasti pois liton lopettamisesta mikä sen piti lopettaa puhuivat kyllä piikkilääkkeestä. Mihin en suostu mistään hinnasta. 

Onko täällä ohkolassa niin vankka ryssämafia eli firma kun ryssälääkäri V.T määräsi kuulemma hoitajien puheilla LITO 1800 mg ja risperidon lääkkeen. Miten kummassa hoitajat sanoo aina että lääkäri on määrännyt lääkkeet. Miettikää minäkin olen soturi ja yrittänyt pitää porukan kunnossa monessa talossa ja nuorisoa opastamalla kunnon tavoille tupakasta pysymään erossa ja viinasta sekä huumeista. 

Seutulasta pidin huumeväen kaukana monella tuomiolla siellä lusiessani. Viihdyin niin hyvin seutulassa että yritin päästä jäämään sinne töihin. Oli minulla parkissa Hiace pakettiautoni siinä pamppulan vieressä husse prätkäni kyydissä.. En siviiliin halunut kun ei minusta kukaan välittänyt leirillä pärjäsin.  Minulla ei mitään ollut siviilissä ei vaimoa ei asuntoa ei ketään rakasta.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...