keskiviikko 9. joulukuuta 2020

linnoissa viihtyen ja työsiirtoloissa siviilissä viina maistui ja taas tuomiolle. Missä alkoi jämpteys töitä ja treeniä tehden.Sukulainenkin tuomitsemassa lautamiehenä kovennettua.

 Minä viihdyin paremmin linnoissa kun siviilissä oli taloissa niin hyvää porukkaa kun siviilissä ei ollut pestiksiä minulla ollut. Lautamiehenä siskoni sen aikasen miehen isä Erkki Kyander ja johtaja opettaja koulustani Martti Oksanen kyllä porukka ihmetteli kun sain junnusta jo kovennettua laista piittaamattomana tuomioni. mutta kun Erkki ja Martti tiesivät minun pärjäävän linnoissa . Ei ole koskaan ollut pestiksiä  joku hajurako meillä oli kavereiden kanssa. Ja toki kun ryyppymies olin ei kukaan halunnut kanssani olla. 

Toki antenneja asensin vuosia mistä rahaakin tuli hyvin aloin ekana varmaan laittamaan kolmos antenneja. Kun olimme huoltomiehemme Jampan kanssa aikaamme edellä. Oli meillä kartta mistä näkyi alueet missä kolmonen näkyi.

Kohta lähden syömään tulee jouluruoka riisipuuroa kuulemma sehän kyllä maistuu minulle kun olen vegaani ruokailija.  Riisi menee nielustani alas riisipuurossa mutta ei muulla lailla valmistettuna.

Olen kokeillut riisiä syödä jää se aina nieluuni niin että joudun oksentamaan nieluni auki. Olisinko riisille allerkinen voi olla niin ei kai se muuten jää nieluuni. Kaverini sanoi kyllä että mene tähystykseen nielustasi ei ole tullut mentyä. Olen pärjännyt näinkin katsomalla mitä syön, vegaani ruoka menee paremmin alas kun eläinkunnan tuotteet.

Olenko ollut nyt noin pari viikkoa vegaani ruualla. Hautuasmaalla Espoossa söin aamusta aikasin ennen töihin lähtöä traktori kuskiksi kaurapuuroa ison lautasellisen ja siihen pakaste marjoja pussi. Suli marjat puuron päälle. Harvoin hain migroon jotain kevyttä työmaalle. Ajoin vielä masalaan asunnolleni ja sieltä järvenpäähän tekojäälle pelaamaan lätkää. Olin myöhään kämpilläni masalassa siitä vielä yötä vasten puuroa marjoilla. Uni tuli hyvin minulle ja aamusta aikasin duuniin.

Pitäisi päästä samaan duuniin saisi näitä saatanoita lääkäreitä ja pahempia hoitajia keiden raporteilla kuulemma lääkäri minuakin myrkyttää. Saisi työntää saatanoita espoossa missä kaksi krematorioa on vierekkäin uuniin eivät enään ketään meikäläistä rääkkää. Toivotaan nyt että JUMALA RANKASEE MYRKYTTÄJIÄNI. Olen niin kauan kärsinyt sadisteista monessakin paikassa. Nämä on niin pahoja ihmisiä ymmärrän kun toiset tarvitsee lääkkeitä niin siitä vaan sekopäille työntäkää lääkkeitä.

Vaikka puhuin näille tekojani ja miten heitin monta tuomiota monissa taloissa ilman mitään lääkitystä ei mene näille jakeluun. 

Älkääkö minua vaan syyttäkö poikani eivät vaan halua että pirut minua myrkyttää. Minulla on semmoiset lääkärit että saan ihan mitä vaan niiltä.Luuletteko saatanat että unohtuu tämä kidutusreissu kun lito myrkkyä on vähennetty ei todellakaan. Miksei lopetettu heti oireideni alkaessa minua vaivaamaan. Luuletteko että saatte anteeksi mitä olette tehnyt minä voinkin vähän vastaan tulla mutta.

 ISI JUMALA EI VARMAAN ANNA ANTEEKSI. KATSOKAA KORONAVIRUSTA MISTÄ LUULETTE SEN SAANEEN ALKUNSA. KATSOKAAS KUN MINULLEKKIN LOJAALEITA LÖYTYY MONESTA MAASTA JENGIÄNI. MINUN EI TARVITSE MITÄÄN TEHDÄ ASIAT VAAN LOKSAHTAA KOHDALLEEN. 

KUN JENGINI EI OLE TYHMÄÄ TURKKILAISETKIN SANOIVAT MINUA PAPAKSI.  ROMANIAN ROMANITKIN KUULUU PORUKKAANI, JA MONET MUUTKIN JENGIT OLEN YHDISTELLYT LINNOISSA KAIKKI JENGIT MISSÄ VAAN OLEN PYÖRINYT. OLEN OTTANUT PIENEMMÄN JA HEIKOIMMAT JENGIINI TULEE NIISTÄ VIELÄ JOTAIN.

KYLLÄHÄN SOTAVETERAANIT INFALIDIT MUUTA SUUNNITTELIVAT MINULLE JUNNUSTA ASTI. MIKSI PETITTE LUOTTAMUKSENI PETYIN TODELLA PAHOIN SUOMEN KANSAAN PÄÄTTÄJIIN MYÖSKIN.OLETTE SUOMALAISET NIIN SAATANAN IDIOOTTEJA PASKA DUUNIA TEETTE JA MAKSATTE VEROJA PIENESTÄ PALKASTA PÄÄSETTE ELÄKKEELLE PIENI ELÄKE MONELLAKIN JA SITTEN SAIRASTUTTE JA SIINÄ SE ELÄMÄNNE OLIKIN. HALLE LUJAA AAMEN 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...